Boekverslag !!

SHIT ik moet morgen een boekverslag inleveren en ik wist hier echt helemaal niets van. Ik lees ook helemaal geen boeken ik heb dr wel een gelezen maar die heb ik al gebruikt voor een ander boekverslag ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik kan ook geen boekverslag van scholieren.com of andere sites overnemen omdat er geen citaten bij staan. Zou iemand me kunnen en een boekverslag aan me willen geven ik weet dat dit teveel gevraagd is maar anders weet ik echt niet wat ik moet dan ik sta al een onvoldoende voor nl en dit is het laatste waarmee ik het kan ophalen. Aub ik zou je echt dankbaar zijn

nee ik heb echt geen flauw idee waarom ik dit niet wist ik hou altijd magister bij maar blijkbaar zag ik dit al 3 weken over het hoofd pff.

Titel niet in hoofdletters (:

oh echt zal het veranderen.

Upje ajbb

Je kan heel makkelijk een boek opzoeken en gewoon uit samenvattingen een verslag maken. Als je de opdracht hebt lukt dat zo.
Of je moet het eerlijk aan de docent uitleggen.

maar ik moet citaten hebben

Oke hm je kan t boek online downloaden of citaten uit het boek googlen. Bij mijn laatste twee boekverslagen had ik ook geen tijd om ze te lezen ivm toetsweek en er valt dus veel op internet te vinden haha

Welke klas zit je?

oh echt ik zal is gaan kijken. Ik zit in de 1 ste.

Kunnen die online boeken ook via je mobiel worden gedowload op onze laptop is er geen internet.

Upjee ajbb

waarom heb je het idee dat ik een kant een klare verwacht?