Boekverslag Nederlands, Help?

Heeeé,

Ik moet een boekverslag voor nederlands inleveren, maar was een tijdje ziek geweest en nu hbe ik nog maar 1 week en het is ook nog eens bijna proefwerkweek…
Dus nu vroeg ik mij af of iemand misschien een boekverslag voor mij heeft? ( Ik heb er een nodig waar bijv. flashbacks etc. ook in worden behandeld, maar andere zijn ook goed )

Voor degene die me willen helpen, dankje!

Liefs,

p.s Me mail is sestrabroj4@hotmail.com

up…

Scholieren.com

Maar zo’n verslag is toch al ruim van te voren aangekondigd? Dus je had er ook ruim van te voren aan kunnen beginnen…

Er zijn ineens 2 of 3 topics ofzo die gaan over de vraag of iemand op girlscene je huiswerk wil maken :expressionless:

Ik weet het al een maand ofzo, maar ik dacht dat ik wel tijd zou hebben, maar toen werd ik ziek en zit ik nu met dit…

Ik weet het, het is niet de beste oplossing :S

(K)

Ik heb wel boekverslagen, maar die zijn ook met citaten en waarom ik dat citaat heb gekozen. Zit in 5 havo. Denk niet dat je het kan gebruiken…

Scholieren.com
Boek uitkiezen en daar opzoeken, tien minuutjes werk.

ipv te uppen kun je beter zelf eentje maken met alle informatie van internet ? aangezien je alles op het internet terug kan vinden mja.

Als je me niet wil helpen, reageer dan gewoon niet…
Zat andere topics waar je vast wel een nuttige reactie kan plaatsen:-)

je hebt toch nog een week om eraan te werken?

ik denk niet dat er mensen zijn die voor jou een boekverslag gaan maken/hebben.
maar als je snel een boekverslag nodig hebt;
scholieren
wat iedereen al zegt.

Waarom open je eigenlijk zoveel topics om te vragen of wij jou huiswerk sturen? Je zegt dat je nog een week de tijd heb en ook bijna proefwerkweek heb, ja dat word hard werken, maar je wist waarschijnlijk van te voren al wel dat je dit moest maken.

Je hebt zat tijd en anders moet je maar even niet op girlscene zitten.

Het is jouw huiswerk, niet de onze :grin:
Maak je eigen huiswerk, lees je eigen boeken, en schrijf er zelf over.

okthnxbye

haha waarom heb jij een boekverslag nodig als er in je profiel staat dat je 19 bent? beetje sneu als je geen 19 bent en je zet dat wel in je profiel haha;)

Ze is sowieso sneu.

Haha moet nu ook bezig met boekverslag, en ben ook laat met inleveren,omdat ik ziek was… en vaak geen zin had om het te maken…:$(I know,my own fault) moet met nog 3 anderen anders blokrooster doen als ik het niet af heb…:grin:
Haat aan boekverslagen!:SxD