Boekverslag john green - paper towns

Heyy meiden,

Ik moet een boekverslag maken voor engels, en ik heb het boek paper towns van john green gekozen, omdat ik die al een keer gelezen had. Maar het is al een tijdje terug dat ik het heb gelezen heb, hoe zijn Quentin en Margo in het boek? ik ben het vergeten, ik haal de hele tijd looking for alaska en paper towns door elkaar… ik heb al gezocht op het internet, maar ik kan er niet zoveel over vinden en ik heb geen tijd om het boek opnieuw te lezen…

wie kan mij helpen? :slightly_smiling_face:

xxx

Ja dat heb ik al gedaan, maar ik moet een beschrijving geven van de personages, en uit een paar bladzijdes kan ik dat echt niet halen. Daarbij haal ik ook de hele tijd de personages van looking for alaska door elkaar met die van paper towns, heel irritant.

Ja dat klopt, maar ik heb nog al druk want ik moet ook veel dingen inhalen omdat ik ziek was.

sparknotes

Hier staat een samenvatting, misschien heb je er wat aan.

Dat betekend dus dat je je huiswerk beter moet plannen. Als je straks gaat studeren kun je ook niet even snel wat van internet plukken omdat je ziek was en geen tijd meer hebt. Dan word je beschuldigd van plagiaat.

Ik geloof niet dat je geen personagebeschrijvingen kan vinden op internet. En anders lul je maar wat, hoeft toch niet altijd zo gedetailleerd. Paper Towns is nou ook weer niet zo’n literair hoogstandje dat elke Engels docent 'm heeft gelezen…

Ook al heb je een goede planning, je kan het nooit voorspellen als je ziek wordt, toch?

Dan had ze in de tijd dat ze ziek was toch dat boek kunnen lezen of ben ik nou gek? Dan lig je juist thuis op bed/op de bank dus dan heb je niets te doen. En dat boek lees je zo uit hoor.

Ik kan er echt slecht tegen dat er mensen zijn die hun huiswerk door anderen willen laten fixen. Haal dat boek ergens vandaan, ga er even voor zitten en je hebt hem zo uit. Kun je je opdracht maken en voila.