boekjestoets doen of niet?

He guys!

Ik heb morgen een boekjestoets van engels over 3 gelezen boeken, het probleem is dat ik deze alle drie niet heb gelezen doordat ik het de laatste tijd gewoon zo druk heb met school. Ik dacht er aan om morgen ziek te zijn en dan de boekjestoets een andere keer te doen. Alleen het is volgende week toetsweek, en ik zou niet weten waarneer ik hem dan nog moet doen. Daarnaast sta ik een 6 op engels en op wiskunde en op nederlands. En aangezien ik best wel slecht ben in wiskunde wil ik niet blijven zitten op het feit dat ik op engels en op wiskunde een 5 sta.

Wat zal ik doen? Morgen de boekjestoets maken of morgen ziek zijn?

xxxx

Dit dus.

Over welke boeken gaat het? Zou je ze vandaag en morgen uit kunnen lezen zonder dat je school er verder onder lijdt? Zijn ze verfilmd (in dat geval: kijk de films nu!). Of staan ze op Sparknotes uitgewerkt?

Tja, misschien niet helemaal fair, maar ik heb zelf ook wel eens een boektoets moeten doen over een boek waar ik totaal geen tijd voor had om te lezen (wat is dus ook niet gedaan had) en ik heb de toets gewoon geskipt.
Mijn laatste boektoets in 5 havo was een heel makkelijk boek, daarvan heb ik verschillende chapter summary’s opgezocht en heb ik er een 8 van gemaakt.