Boekje over one direction maken iemand tips?

Ik wil een boekje maken met alles wat over one direction gaat…
Ik dacht aan dat ik een soort schrift met een harde kaft kan open bij de hema bijvoorbeeld en de buitenkant ‘kaften’ met posters van one direction … En binnen in dat schriftje zelf een tekening maken van de 5jongens van one direction …
Hebben jullie nog meer tips?

al die jongens apart foto/tekening en dan opschrijven hun informatie x

Songteksten, leuke momenten van de video diaries quoten, foto’s gegevens, leuke weetjes.

[fgcolor=#007AB3]Ehm, je zou het boekje in 5 delen kunnen indelen. En dan ja alles over hun verzamelen, leuke filmpjes. En interviews, zoveel mogelijk! In de hitkrant staat altijd veel over 1D Ik weet dus best veel over hun! Dus als je iets wilt vragen! :relieved:
Veel succes, en ik vind het een superleuk idee! [/fgcolor]

inderdaad een super leuk idee
ga ik miss ook wel doen
xx

Ik heb een A4 notitieboekje met een harde kaft gehaald bij de hema het was 3 euro dus valt best mee .
Ik heb de bladzijden van het notitieboekje in 6 gedeelt… 5 voor elke jongen, dat is ongeveer 26 bladzijdes per jongen en 1 gezamenlijk en dat is ongeveer 29 bladzijdes … eerst begin ik met dat van gezamenlijk dan zet ik er in hoe de jongens elkaar kennen en wanneer ze de band zijn begonnen enzo. met allemaal plaatjes. Ik heb 29 bladzijdes voor de gezamenlijke en 26 bladzijdes voor 1 jongen … maar ik weet nog niet echt hoe ik het helemaal ga vullen … ik ga er de volgende dingen in zetten :
Gezamenlijk :
-Wanner one direction is opgericht
-Hoe ze elkaar kennen
-Ik heb van de hitkrant een tekst dat vertelt over het school leven van de jongens
-Woorden die de jongens gebruiken zoals; vas happenin
-Foto’s
-Links van site’s waar je veel over ze kan lezen of site’s waar foto’s van hun staan.

Bij elke jongen :
-Iets over hun zelf (hoe ze heten, geboorte datum, hobby’s, interesses etc.)
-Iets over hun familie
-Foto’s van hun bijv. als ik over zayn schrijf dat ik dan een foto van zayn en liam (ziam) erin plak.
-Iets over hun relatie met hun vriendinnen (zayn, liam, louis)

Weten jullie nog meer dingen ?

Upje ?

Wat een leuk idee!
Misschien kun je bij hun familie tekeningetjes maken?
Dan schrijf je wat over zijn moeder, dan teken je een soort strip figuurtje ernaast: de moeder. En dan een grappig quote wat ze ooit gezegd heeft. Ideetje?

Leuk ideetje zeg!
Ik heb verder geen tips voor je, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Zou je foto’s willen posten als je al wat hebt? :grinning: xx

ik las laatst ook ik de girlz volgens mij allemaal grappige weetjes over hun. Zoals dat ze altijd naakt lopen :3

Jaa tekeningetjes ga ik sowiesoo maken :slightly_smiling_face:
Ik heb al de buitenkant …
Ik vind het nog niet helemaal goed, ik ga er morgen weer aan werken
Ik heb ook een paar plaatjes uitgeknipt (=
Ik zal er vrijdag of in het weekend foto’s van maken
Jaa leuk idee… die grappige weetjes :slightly_smiling_face: heel erg bedankt.

Andere mensen nog tips? (:

Superleeuk idee!
Ik zal vooral veel plaatjes uitprinten,
ik heb zelf een twitter account over one direction met een vriendin (:
maar, we hebben niet veel followers, zo’n 100. Maar ik weet dus ook
redelijk veel van hun :3 je kan ook op internet zoeken:
One direction facts
kom je ook veel tegen :slightly_smiling_face:
xx

Songteksten
video dairies
die quotes van’ No, jimmy protested’ en ‘how many R’s’
Leuke facts
de bromances en foto’s
foto’s van de optredens (o.a. met x-factor en ook bij de up all night tour)
leuke tweets
leuke interviews
zo die plaatjes van you know youre a directioner when
die one direction bucketlist!
sowieso een paar pagina’s over paul!!
hmm zo de looks van one direction gemaakt voor meiden
zoals deze
http://2.bp.blogspot.com/-Rc6Dil-j_MY/T8gTyy1y_vI/AAAAAAAAAwI/-fA62rpZJXc/s1600/girl+version.jpg

Hoop dat er wat aan hebt :wink:

hahaha geweldig dat plaatje XD ^^

Omg jaa suuuuper leuk !
Ik wil nu beginnen maar ik heb over anderhalve week proefwerkweek… dus ik moet daarvoor leren :frowning_face: maar in de zomervakantie ga ik waarschijnlijk niet weg dus ik ga er echt een mooi boekje van maken :slightly_smiling_face:

Zoek een foto boek. de voorkant doe je iets als dit…
http://abeautifulmess.typ…9e201676769bc9c970b-800wi
en dan voor binnenin zoek je de mooiste foto’s uit die bij de catogorien pakken. Neem je een mooie zwarte pen waarmee je mooi kan schrijven en dan plak je de foto die je via fotoservice laat uitprinten met fotostickers erin en schrijf je eronder. als je het goed doet ziet het er een beetje uit dat je ong de helft van het papier met de foto hebt bedenkt en de rest mooi geschreven. en dan ga je afwisselen. dan de helft van de pagina met foto’s. kleine fotos in een vierkantje. kijk maar eens! :slightly_smiling_face: hoop dat dit beetje duidelijk is.

Oooh nu wil ik dit ook doen haha! :grinning: Misschien is het leuk om op de eerste 5 pagina’s allemaal informatie te maken. Net als zo’n soort vriendenboekje, zo’n foto, en dan naam en allemaal dingen zoals: favourite food enzo. En ook de datums wanneer hun auditie van x factor enzo was? En dan gewoon allemaal dingen door elkaar! Quotes, foto’s, enz.

Ik heb zelf ook een boekje, alleen geen 1D boekje maar er staan wel dingen van 1D in zoals dit:

http://i47.tinypic.com/30vkdpz.jpg

Serieus ik ga vrijdag winkelen en ik ga meteen een boekje erbij halen haha! :grinning:

Gewoon niet, ik mag 1D echt niet!

misschien kan je een plakboek kopen (bij de hema of action heb je die voor een paar euro) en daar gewoon vanalles in tekeningen(of laten tekenen) schrijven(of laten schrijven) foto’s plakken en vanalles meer. gewoon een boek maken dat jou aanspreekt

Nou dat is dan heel leuk voor je. Maar dat jij 1D niks vindt betekend niet dat iedereen dat maar vindt. Oke?