Boekje 'ik hou van jou omdat..'

Heeft een van jullie het boekje ‘ik hou van jou omdat…’ ooit aan je vriendje gegeven?
En wat vond hij er van?

Is het echt een boek dat je zelf moet invullen wat heel veel tijd kost, of doe je het samen met je vriendje, of deels?

Ik begin echt problemen te krijgen met een cadeautje zoeken voor hem haha, en ik dacht dat dit misschien wel leuk was om erbij te geven (:

Hier is de link naar Bol.com. Waar het boekje voor eventuelle geïntresseerde te koop en in te kijken is:
http://www.bol.com/nl/p/n…dex.html#product_overview

het klinkt echt superlief! ik denk dat hij het wel kan waarderen.
ik weet alleen niet hoe dat zit met invullen hihi, succes!

ik heb zo’n boek voor mijn moeder gekocht ‘‘Mam, vertel is…’’ heet dat boek! moet ze ook zelf invullen! is echt leuk om te doen! :slightly_smiling_face:

xxxxx

jaa, ik heb ook ooit zoiets gedaan. maar dan zelf in een boekje 50 redenen opgeschreven.
ik 50 redenen opgeschreven. hij heeft het toen een keer bij mij laten liggen en nooit wat mee gedaan of mee naar huis genomen.
maar mijn ex was een eikel.

sorry voor mijn negatieve verhaal, maar houd er even rekening mee of hij het echt gaat waarderen, zodat je niet al het werk voor niks doet.

maar als je het wel gewoon wil doen, vooral doen! misschien dat hij het wel erg kan waarderen!

Ik heb een grote pot gekocht en daar 100 redenen ingestopt voor mijn vriendje, leuk idee inderdaad, zo’n boekje ook wel! Ik heb dit dus zelf gemaakt en aan hem gegeven.

Die ‘Vertel eens!’ boekjes heb ik met kerst aan mijn ouders en oma gegeven, die laat ik hun invullen en dan krijg ik hem terug als ze er klaar mee zijn :slightly_smiling_face:

Ik heb het boekje zelf. Een tijd geleden gekocht en nog steeds niet gegeven, haha. Het neemt best veel tijd in beslag en o zo leuk vond ik het nou ook weer niet… helaas. Maar als je echt zo’n crea bea bent is het wel iets leuker. Ik ben liever lui dan moe. :stuck_out_tongue:

Ik vind het een leuk origineel kadootje, maar om nou aan je vriendje te geven… hmmm ik vind dat niet echt leuk voor jongens (mijn mening).

Ik ben niet voor de sentimentele kadootjes voor jongens…Maar het is wel lief en persoonlijk.