Boekenverkoop

Hee, ik heb nog veel oude boeken die ik niet meer lees. Misschien willen jullie ze hebben. Ik hoef er maar een kleine vergoeding voor (en natuurlijk de verzendkosten). Note maar als je een boek wilt hebben!

1: wat je al niet moet doen voor de liefde
2: wat je al niet moet doen voor je vrienden
3: wat je al niet moet doen voor een zoen

4: Op zoek naar dolfijnen - gevangen
5: Op zoek naar dolfijnen - misty’s baby

6: Hoe overleef ik de brugklas
7: Hoe overleef ik (zonder) liefde
8: Hoe overleef ik mijn ouders
9: Hoe overleef ik mijn eerste zoen

10: Chatroom
11: Vals
12: Zomerzeer

13: Afblijven, de filmeditie
14: Hoe wordt ik een filmster

15: Voor ik doodga
16: Loverboy & girl
17: Stuk
18: Dreadlocks en lippenstift

(voor wat jongere kinderen)
19: Niet mee bemoeien
20: Het klassenfeest, het slaapfeest, de schoolreis
21: Actie
22: vlinders verliefd

23: The carrie diaries (engelstalig)
24: love u 2 much
25: Ik hou van lekker
26: Onmibus
27: Confessions of a shopaholic

28: Het huis van anubis
29: 100% love
30: Harry potter, de steen der wijze

Dus note me!

leuk boeken! up!

Misschien moet je eerst de titels goed schrijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha

hoeveel vraag je ong. per boek ?

hoeveel voor hoe overleef ik me eerste zoen?

^ 5 euro + verzendkosten

Zou je een korte samenvatting willen geven van nummer 16 en 17?

16: Fanny heeft een zomerbaantje bij McBill, een klein fastfoodrestaurant. Na werktijd heeft ze afspraakjes met de knappe, charmante Jeff. Maar Fanny weet dat Jeff niet is wie hij lijkt te zijn. Hij is een loverboy, die moet proberen meisjes in zijn macht te krijgen. Fanny’s vriendin is het slachtoffer geworden van zo’n loverboy en Fanny is vastbesloten om andere meiden te waarschuwen. Om meer te weten te komen over de werkwijze van loverboys, heeft ze zich laten oppikken door Jeff. Maar langzamerhand raakt ze toch van hem onder de indruk. Zo raakt ze verstrikt in een gevaarlijk dubbelspel: hoe ver kan ze gaan? En heeft ze zichzelf nog wel in de hand?

Wacht even! Wat gebeurt hier? Ze ging weer zitten. Waarom wil ik mee met Jeff? Omdat hij lief is? Omdat hij er goed uitziet? Wat wil ik eigenlijk? Wie is hier de baas? Mijn buik of mijn hoofd? Dit gaat niet goed, dit gaat helemaal niet goed. Wakker worden! Controle!

17: Elizabeth zit in 4b van het Mercatus College in Rotterdam. Ze wordt door een aantal klasgenoten op een gruwelijke maar vrijwel onzichtbare manier gepest en raakt steeds meer geïsoleerd. Het enige positieve aan haar klas is de aanwezigheid van Alec, een rustige, knappe jongen die ouder en wijzer is dan de andere jongens. Hij heeft verkering met Riley, een uitzonderlijk mooi, blond en ook nog lief meisje. Elizabeth stelt zich voor hoe het leven eruit zou zien als ze Riley was. En dan neemt ze een fatale beslissing…

17 is echt super mooi boek, een van mijn lievelings!
Geïnteresseerd? :slightly_smiling_face:

up!

niemand?

up, maar de meeste boeken heb ik al gelezen:|

hoeveel voor 23 t/m 27?