Boeken

Zijn er hier ook meiden die van boeken houden? En dan heb ik het niet alleen maar over chicklitlezeressen, want volgens mij leest iedereen hier zowat chicklits.

En zoja: welk genre lees je het liefst =D?

ik hou wel van boeken
van trillers enzo
en psychologische verhalen enzo of hoe dat heet

geen standaart meisjesboeken, die las ik toch in 14 was, nja nu nog wel eens maar dat is omdat het makkelijk leest en ik dyslecties ben en ik wil dan gewoon eventjes wat lezen.

maar liever echte literatuur.

Ik lees ook liever échte literatuur, Komt een vrouw bij de dokter, Het gouden ei, Terug naar de Kust etc. Ik las ook wel echte jeugdboeken, maar dat vind ik altijd zo voorzichtig geschreven, het is niet echt shockerend meer, maar gewoon saai en voorspelbaar. De volwassenere boeken zijn meestal lekker spannend en onvoorspelbaar en mooier geschreven. ben btw 15 :slightly_smiling_face:

Jaaa, ik hou van boeken <3
Ik hou vooral van klassieke engelse romans, zoals Jane Eyre, Wuthering Heights, Emma, etc. Heel soms lees ik ook wel een chicklit, als ik niks kan vinden wat ik echt graag wil lezen, maar dat is dan meer om me bezig te houden xD Ik hou ook van oorlogsverhalen, ik ben bijvoorbeeld erg geïnteresseerd in de Ierse Vrijheidsstrijd (Easter Rising ed).