Boeken

Haaai!

Ik ga over paar weken aan mijn eerste jaar maatschappelijk werk en dienstverlening beginnen, ik heb net mijn boeken binnen gekregen maar voor de wat meer ervaren studenten, is het normaal dat je die boeken kaft of loop ik er dan stom bij? Mij leek het handig voor als ik de boeken later nog wil verkopen.
Ik hoor het graag!

Liefs

Ik ga niks kaften.
Nooit. Meer.

Ik heb mijn boeken op het HBO ook nog altijd gekaft, om ze te beschermen. Alles zelf moeten kopen en graag door willen verkopen, dan moet je voorzichtig zijn. Maar ik was wel nagenoeg de enige haha…

Ik kaft al sinds de 2e klas middelbaar niet meer. Als je je boeken netjes wil houden kan je ook gewoon rekbare kaften kopen, die kan je er zo weer afhalen, het bespaard veel kaftwerk en ik heb het idee dat je boeken veel beter beschermd zijn.

Op het HBO was er bij ons niemand in de klas die zijn of haar boeken had gekaft.

Ik heb nooit iets gekaft op hbo, je hoeft je boeken sowieso bijna nooit meet te nemen naar school toe.

Ik was de enige. Maar je kunt het best doen, maakt je boeken ook gelijk herkenbaar.

Je kunt ze ook plastificeren :wink: dan blijven ze ook mooier