Boeken

Hoi! Ik ga een boek schrijven en ik heb hier wat vragen voor jullie zodat ik weet wat ik wel en niet moet doen :slightly_smiling_face: Willen jullie alsjeblieft deze vragen beantwoorden?

Leeftijd?
Hobby’s?
Favoriete boek?
Favoriete schrijver?
Welke boeken vind je leuk? Wat vind je leuk aan die boeken? Waarom?
Welke boeken vind je niet leuk? Wat vind je niet leuk aan die boeken? Waarom?
Wat vind jij van boeken waarin moord en bloed inkomt?
Welke boeken vind je saai? Waarom?
Vind je boeken die geschreven zijn uit verschillende perspectieven verwarrend of juist leuk?
Vind je het mooi als er in het boek heel veel dingen omschreven zijn en uitgelegd worden of vind je dat juist irritant?

Heeel erg bedankt!
Groetjes

Leeftijd? 13
Hobby’s? chatten, met vriendinnen zijn en dansen
Favoriete boek? hoe ik nu leef, radeloos
Favoriete schrijver? francine oomen, carry slee
Welke boeken vind je leuk? Wat vind je leuk aan die boeken? Waarom? boeken over lifestyle zegmaar dingen die echt kunnen gebeuren enzo omdat ik me er soms zelf in herken
Welke boeken vind je niet leuk? Wat vind je niet leuk aan die boeken? Waarom? leerboeken
Wat vind jij van boeken waarin moord en bloed inkomt? ik kan het lezen als ik in de stemming ben maar vind het een beetje vies
Welke boeken vind je saai? Waarom? leerboeken en van die dikke boeken waar niet veel in voorkomt
Vind je boeken die geschreven zijn uit verschillende perspectieven verwarrend of juist leuk? ligt eraan
Vind je het mooi als er in het boek heel veel dingen omschreven zijn en uitgelegd worden of vind je dat juist irritant? ligt er ook aan

Leeftijd? 17[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s? Shoppen, sporten, uitgaan, terrasjes, chillen, feestjes, lezen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete boek? Hmm moeilijk . Op dit moment Tess Gerritsen met Sneeuwval.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete schrijver? Op dit moment dus Tess Gerritsen en Judith Visser.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke boeken vind je leuk? Wat vind je leuk aan die boeken? Waarom? Ik hou van literaire thrillers, of psychologisch. Ik hou van spanning en dat gevoel dat je door wil lezen en uiteindelijk een paar uur later op de klok kijkt en denkt ‘wow, de tijd vliegt!’[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke boeken vind je niet leuk? Wat vind je niet leuk aan die boeken? Waarom? Ik hou niet zo van die echt literatuur boeken die ik bijv. voor Nederlands moest lezen… Meestal snap ik het niet en ze waren ook nooit spannend.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat vind jij van boeken waarin moord en bloed inkomt? Ik vind het niet erg om te lezen maar alleen als het een goed verhaal is.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke boeken vind je saai? Waarom? Ik hou niet van boeken zonder enige spanning. Dan ben ik er al snel klaar mee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vind je boeken die geschreven zijn uit verschillende perspectieven verwarrend of juist leuk? Ik vind het eigenlijk verwarrend, ook al lees ik veel.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vind je het mooi als er in het boek heel veel dingen omschreven zijn en uitgelegd worden of vind je dat juist irritant? Het moet niet langdradig worden… maar als dat niet zo is dan kan het wel![color=rgb(51, 51, 51)]
[font=Helvetica Neue]

Succes :grinning:

Leeftijd?
16
Hobby’s?
Lezen, muziek luisteren, tekenen, schrijven, uitgaan
Favoriete boek?
twilight serie (guilty pleasure :flushed: )
Favoriete schrijver?
Helen Vreeswijck
Welke boeken vind je leuk? Wat vind je leuk aan die boeken? Waarom?
Ik vind bijna alle boeken goed fictie en non-ficite, non-fictie omdat het werkelijk kan gebeuren en fictie omdat het vaak gewoon leuk is , je kan even op gaan in een wereld die ontoereikend (verzonnen,fantasie) voor ons is.
Welke boeken vind je niet leuk? Wat vind je niet leuk aan die boeken? Waarom?
Historische boeken over oorlog, deze vind ik dus totaal niet interessant. Waarschijnlijk gewoon omdat ik niet zo geïntreseerd ben ik geschiedenis en oorlog enzo.
Wat vind jij van boeken waarin moord en bloed inkomt?
Vind ik leuk, ik hou van spanning, moord en bloed. De ene dode na de andere en veel bloed jep , die lees ik graag :slightly_smiling_face:
Welke boeken vind je saai? Waarom?
Langdradige boeken. Boeken zoals vier meiden één spijkerboek. Boeken over meiden met zo super hedendaagse kleine miserabele problemen, problemen in verband met school die zo klassiek zijn. Geschiedenis gerichte boeken.
Vind je boeken die geschreven zijn uit verschillende perspectieven verwarrend of juist leuk?
Meestal wel als het goed gedaan is. De andere personage moet dan wel interessant genoeg zijn. Vaak krijgt het verhaal meer dimensie door het uit verschillende perspectieven te vertellen, zo kan je ook de relaties tussen verschillende personages beter begrijpen.
Vind je het mooi als er in het boek heel veel dingen omschreven zijn en uitgelegd worden of vind je dat juist irritant?
Ik vind het vaak leuk dat er veel omgeschreven wordt , maar soms moet niet alles helemaal omschreven worden zoals seks scènes soms worden deze te gedetailleerd verteld (zeker als je ziet dat het een boek is voor tieners en niet volwassen)