Boeken vergeten

Hoi meiden
Maandag hebben we de eerste 3 lesuren les in een ander lokaal dan ons vast lokaal. Ik heb een probleempje nu, ik ben mijn boeken vergeten voor die les en die leerkracht wordt echt heel erg pissed als er weer eens iemand z’n boeken niet bij heeft. Ik ben nu heel stressy want we moeten oefeningen maken tegen vorige les, maar toen waren we niet tot verbetering toegekomen. We gaan ze vast morgen verbeteren en ik denk dat het op punten staat omdat dat typisch voor haar is. Maar ik heb mn schrift dus niet bij! Dus ik krijg vast een nul en ik had al slechte punten voor dat vak.

Dit klinkt vrij dom haha maar ik ben echt stressy. Ik wil ook niet dat je gaat zeggen ‘moest je je boeken maar niet vergeten’ want dat weet ik ook wel. Ik was 't gewoon vergeten.

Oefeningen overschrijven van iemand anders op een apart blad ? (:

^^ idd. En iets anders kun je nu toch niet meer doen…

Nee dat gaat niet, 't zijn echt werkbladen waar je in een zin iets moet invullen en 't waren 10 pagina’s ofzo. Naja, er zal vast nog wel iemand zijn die z’n boek vergeten is. Dan ben ik niet de enige :grin:

Wat wil je dat wij nu doen dan?
Wij kunnen ook niet zoveel zonder jouw boeken, haha.

Misschien kun je je ouders een briefje laten schrijven? Dat je het vergeten was / dat je wegens omstandigheden niks hebt kunnen maken.
En als ze dan vraagt wat voor omstandigheden zeg je dat je dat liever privé houdt.

Vraag of je het van iemand mag kopiëren/overschrijven?

ben ik de enige die het niet snapt?
hoe kun je je boeken vergeten terwijl je morgen pas les hebt? :face_with_raised_eyebrow:

Vergeten in vast lokaal.
Les in ander lokaal. (:

Vraag of je ze mag halen voor de lessen.
En ga extra vroeg naar school ofzo?

ja je kan de antwoorden toch op een ander blaadje overcshrijven?
dan zeg je gewoon van; oh ik wist niet dat ik daar op mocht schrijven!
of dat je er niet op wilde schrijven omdat je het nog wilde bewaren om te oefenen voor pw?
niet zo moeilijk toch ;p

laat een briefje schrijven door je ouders? (of schrijf het zelf natuurlijk) ‘wegens omstandigheden kon onze dochter haar huiswerk niet maken, excuses daarvoor’.

briefje schrijven door je ouders. en anders handtekening vervalsen… heb ik een keertje gedaan en het werkte. (:

Oh ik wist niet dat morgen al school was ? Maar ik zou het gewoon uitleggen en desnoods met een briefje van je ouders.

nou, dan is het toch niet zo moeilijk?
dan ga je toch gewoon een kwartiertje eerder naar school en pak je je boeken, klaar.

haha ja wilde ik net zeggen typen

Briefje van je ouders?
Eerder naar school?
Kopieëren van een klasgenoot?