Hallo allemaal,
Ik heb eens men kamer opgeruimd en ik heb een paar boeken gevonden die ik niet meer nodig heb.
De boeken zijn allemaal nog in zeer goede staat. Als je meer informatie wilt over een boek (meer uitleg, extra foto,…) moet je het gewoon zeggen. Je mag bieden voor elk boek, het minimale bedrag is €0.50. De verzendingskosten moet je wel zelf betalen. Ik woon zelf in België.
:
Jommekes Moppenmix 6:
Boekje van 96 pagina’s, vol met moppen die te maken hebben met Jommeke en zijn vriendjes.
Doelgroep: alle mensen die houden van Jommeke
:
Dirk Bracke: Een vlieg op de muur
Boek van 158 pagina’s, in zeer goede staat en geplastificeerd.
Doelgroep: jongeren vanaf 12 jaar.
Vrank Post: Bad boys for life!
Boek van 208 pagina’s, in zeer goede staat. Genomineerd voor de jonge jury in 2010.
Consumentenadviesprijs: €4.95
Goed verhaal met verrassend einde.
Doelgroep: tieners.
Hetty van Aar: For girls only! SOS Manege in nood
Boek van 166 pagina’s, in zeer goede staat.
Dit boek is zeer geschikt voor alle mensen die houden van paarden, pony’s, maneges etc…
Doelgroep: vanaf 10 jaar.
Jennifer E. Smith: De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht
Boek van 221 pagina’s, in zeer goede staat.
Dit boek gaat over een 17-jarige tiener die iemand leert kennen tijdens een vliegtuigreis…
Doelgroep: tieners
R.L.Stine: Nachtmerries? Vergeet me niet!
Boek van 119 pagina’s, in goede staat.
Dit is een boek dat toch wel eng en spannend is.
Doelgroep: zowel 10-jarigen als 16-jarigen.
Brigitte Blobel: Girls 13+ Gebroken hart (Als liefde misbruikt wordt…)
Boek van 210 pagina’s, in zeer goede staat. Het is een roman.
Oorspronkelijke prijs: €13.95
Dit boek is zeer goed geschreven. Het gaat over een 15-jarig meisje Nina die door haar stiefvader werd misbruikt en daar nu nog steeds de gevolgen van meedraagt. Het boek wisselt het heden af met flashbacks naar het verleden, de tijd waarin ze dus werd misbruikt.
Doelgroep: meisjes vanaf 13 jaar
Brigitte Blobel: Girls 13+ Jeansmaat 0
Boek van 219 pagina’s, in goede staat. Het is een roman.
Oorspronkelijke prijs: €13.95
Dit boek gaat over een tiener Katja die al mag gaan studeren. Ze woont in een studentenflat met 2 andere meisjes, maar 1 van hen is volgens Katja écht perfect. Nu wilt Katja worden zoals dat meisje, en ze streeft naar Jeansmaat 0. Dit boek gaat over de ziekte Anorexia Nervosa.
Doelgroep: meisjes vanaf 13 jaar.
Alvast bedankt!