Boeken studystore

Hallo!

Ik vroeg me af of er meer mensen problemen hebben met het vinden van hun boekenlijst op studystore? Ik heb de boekenlijst al binnen gekregen, maar heb geen zin om al die boeken een voor een op te zoeken eigenlijk en wil graag de totaalwaarde weten.
Als ik ‘erasmus universiteit’ en daarna ‘erasmus school of law’ invul, krijg ik daarna geen mogelijkheid meer om door te klikken op mijn opleiding. Meer mensen dit probleem?

Ja zoiets kan ik me ook herinneren van toen ik boeken ging bestellen. Uiteindelijk heb ik alsnog de boeken los besteld maar dat was ook omdat ik ook tweedehands boeken heb gekocht.

Mijn broer moet ook boeken bestellen, en heeft in excel een heel bestand gemaakt, waardoor die makkelijk prijzen etc kan vergelijken, misschien is dat handig?

ik heb geen problemen gehad met het vinden van mijn boekelijst maar wel met studystore opzich, ik bestel er in ieder geval niet meer… de 1e keer had ik boeken die beschadigd waren en de 2e keer boeken die eerst wel leverbaar waren en daarna niet, uiteindelijk echt lang op mijn geld moeten wachten… :hammer:

Ja vorig jaar nooit problemen gehad hiermee, maar een overzichtje in excel is misschien wel een idee. Bedankt! (:

Ik heb ze al besteld via studystore, zou binnen 5 dagen leveren. Nog steeds geen mailtje gehad dat ze verstuurd zijn, dus waarschijnlijk nog niet compleet of zo. Ben er iig niet tevreden over.

Hier hetzelfde! Eind juni/begin juli besteld en nog steeds niks…

Bij mij werd het vorig jaar wel geleverd, op één of twee boeken na, die waren pas na 2 maanden leverbaar, terwijl ik ze wel al betaald had -__-
Vermeld dat dan voor ik ga betalen…

Ik weet niet, scholen geven wel allemaal Studystore als tip maar zo goed zijn die dus niet.

Had ik ook, toen stuurde ik een mail met de vraag wanneer ze nu eens binnen kwamen, dag erna kreeg ik de melding dat ze verstuurd waren :’)

Kanje ze niet via je studievereniging bestellen?

Ik kan bij studystore gewoon de lijst vinden en alle boeken selecteren, de boeken die dubbel op de lijst staan rekent hij dan maar 1x. Maar ben benieuwd wanneer ze binnen komen, hoor er hier niet veel goeds over.

Ik heb mijn boekenlijst via studystore gevonden, maar heb de boeken op marktplaats besteld

Ik kreeg een reactie dat ze t zelf ook allemaal niet konden vertellen wanneer het onderhand eens verzonden zou worden :expressionless:

Erasmus school of law heeft alle boeken digitaal, met een groepje de boeken kopen en dan alles op Dropbox zetten is véél goedkoper!

Maar ik keek ook op die website en zag ook die lijst er niet tussen staan, terwijl ik die wel nodig heb!

Ja er staat wel bij dat ze rekening houden met de start van je studie, dus wss versturen ze je boeken dan net op tijd waar ik van baal want ik wil ze kaften om ze nog door te verkopen. Maar makkelijker zou zijn dat ze vooraf aangaven of de boeken er waren, zodat je die er niet waren ergens anders kon bestellen.

^ Oh bij mij waren ze toen lang niet op tijd voor de start van het schooljaar, haha.
Ik hoop voor je dat ze er snel zijn!

Helaas doen ze vanaf dit jaar geen digitaal boekenpakket meer, dus dit kan niet meer!
Je kan gewoon de boekenlijst op LawWeb vinden, en gewoon op internet kijken waar het het goedkoopst is. In principe heb je toch niet alles nodig.

Ik heb mijn boeken na een week allemaal tegelijk thuis gekregen. Ze hadden voor mijn opleiding gewoon alles op vooraad, dus voor mij was studystore wel efficient.

Hoewel ik ergens wel denk dat ze mijn boeken op voorraad hebben, zo populair is mijn opleiding niet, dus zal wel niet veel besteld worden :slightly_smiling_face: Of dat is juist een nadeel, dat ze er niet veel van op voorraad hebben…

Nog een keer geinformeerd bij ze en nu zeggen ze dat ze alles op t laatste moment pas verzenden omdat veel mensen op vakantie zijn en dan komt t bij buren terecht enzo. Echt thefuck :’) dan zorg ervoor dat je met bestellen verschillende weken kan invullen waarin ze ze kunnen bezorgen. Was met mn middelbareschool boeken ook altijd.