Boeken schrijven en uitbrengen?

Ik schrijf heel vaak, en nu ben ik van plan om een heel boek te schrijven. Nu vroeg ik me af kan je ook echt je boek laten uitbrengen? Hebben meiden hiermee ervaring?

Natuurlijk. Je gaat ermee naar een uitgever of geeft het zelf uit. Voor dat laatste heb je wel enorm veel geld nodig en voor het eerste moet je enorm goed zijn.

Als een uitgever jou verhaal goed genoeg vind, wil die het uitgeven:) Maar dat gaat niet zo makkelijk. Als je alleen voor jezelf een echt boek wilt hebben, kun je natuurlijk zelf een kleine oplage maken en bestellen.

Freemusketiers (of zo) geeft 99% van de boeken uit, maakt niet uit hoe slecht ze zijn. Je moet er wel voor betalen.

Ik weet trouwens niet of 99% goed is, maar iemand die ik ken had het gedaan, en dat boek was zooo ontzettend slecht, dus ik ga er vanuit dat ze bijna elk boek wel doen.

Als het bij één uitgever niet lukt, probeer dan andere. Zo zijn veel bekende schrijvers van nu ook begonnen.

Dan moet je naar www.boekscout.nl of zoiets. Die nemen ook heel veel verhalen aan en volgens mij is dat ook heel goedkoop

ik ben ook bezig mijn boek uit te geven… ik doe het via elikser. dat is van een vrouw die je ook helpt met het vormgeven van je boek… heel fijn! moet je wel voor betalen… :S maarja… xxx