Boeken maken.

halloo,
ik heb al een paar ideetjes, om boeken te maken, hier volgen ze:

stijlboek-
spreekt voor zich denk ik,

idoolboek-
daar hou je het leven van je idool bij, ben je bijvoorbeeld fan van justinbieber of kesha, dan schrijf je in je boekje over hem/haar weetjes, plakt er foto’s in uit hitkrant byv, en de stukjes tekst die over hem/haar gaan.

friendshipboek-
maak een boekje voor al je vriendinnen, een beetje als het idoolboek maar dan over je vriendinnen.

survivalboekje-
daar ben ik nu mee begonnen, je schrijft er diy tips in, beauty en fashion tips, recepten leuke weetjes en anti verveel tips, en de survivaltips die niet mogen ontbreken!

[b]nog meer ideeen voor een boekje?
laat het weten!

xx :couplekiss_man_woman:[/b]

Als je een vriend hebt en je wil hem graag een leuk en origineel cadeau geven, kan je een plakboek voor hem maken! Zie dit topic: http://forum.girlscene.nl…riend/list_messages/78722

wat betekend diy

diy = do it yourself

-familieboek
foto’s van vakanties , verjaardagen enzo in plakken.

-Schoolboek
je eerste vriendje op de middelbareschool , je kluisnummer schrijven je schoolpas er in plakken foto’s van schoolfeest erin plakken en een pw erin plakken x’D

ben even inspiratieloos.

Wel leuk, maar veel dingen onthoud ik gewoon en schrijf ik niet op.
Of zet ik in een word bestandje.

weten jullie nog leuke dikke STEVIGE !! plakboeken ? met een mooie kaft

??

xxxxx

ik heb er zelf een van de action, ggewoon een a5 , met lijntjes of zonder lijntjes, met een echte harde kaft, 400 paginas, 200 bladzijde.

enn dat van dat schoolboek ga ik zeker doen!
bedankt voor je tipp.

Bij de Hema, heb je ook hele leuke fotoboeken met een harde kaft…

ik doe dat alles in één boek!

een knappemannen boek! met bekende en onbekende mannen!

hahaa!

Was hier niet al een topic over? Iets van ‘wat te doen met een leeg plakboek’ ofzo?

niks gevonden. :zipper_mouth_face:

heb net een leeg plakboek opgezocht, weet niet wat ik ermee wil gaan doen!
ik doe denk ik gewoon een mybook, met alles erin wat ik zelf leuk vind.

alle leuke plaatjes die je tegenkomt in tijdschriften in een plakboek plakken, gewoom omdat je ze leuk vint.

hahahahahahaha vint

Ikzelf heb een schrift waarin ik al mijn gedachten opschrijf
je kan natuurlijk ook een Day Zero boekje maken!

Sweet sixteen boekje ; Hoe jij je sweet sixteen wil hebben, Mijn zusje heeft dat gemaakt. :grinning:

Bruiloft boekje ; Die heb ik gemaakt. ik heb daar plaatjes in geplakt en ideeen voor hoe ik mijn bruiloft ongeveer wil hebben later, Iemand Bridewars gezien? xD

Reisboek? met allemaal leuke foto’s van op reis enzo…?

Oke, het klinkt gestoord, maar omdat ik een hele tijd geleden veel interesse had voor de tijd van de Renaissance/Gouden Eeuw, ben ik toen aan een boek begonnen met die tijd als thema. Ik zat op 18 hoofdstukken, toen ben ik er mee opgehouden. (: