Boeken kwijt iddink

Ik moet woensdag mijn schoolboeken inleveren. Ik zie nu dat ik er één
mis. :anguished:? Op iddink.nl staat dat je 65% van de nieuwprijs moet betalen. Op bol.com is het boek dat ik mis 21.50 (nieuw) en ong. 10 euro voor 2e hands.

Kan je gewoon het boek op bol.com kopen en er bij doen of is het handiger om die 65% er van te betalen? De 65% van 21.50 neem ik dan aan…

Raquel

Ik weet niet wat zij de nieuwprijs vinden, het is een gokje.

Het scheelt maar een paar euro? en als je gewoon die 65% betaalt dan weet je zeker dat het boek die 2ehands is niet tegenvalt en dat het is opgelost.

Ik zou dus niet op bol.com bestellen.

Ik zou 2ehands boek kopen en dan doen alsof ie van jou is

Volgens mij wordt elk boek gescand (barcode op/in de kaft), dus als je een nieuwe koopt heb je die barcode niet en wordt ie niet geaccepteerd, lijkt me. Ik zou gewoon de boete betalen. Straks betaal je voor én een 2ehands én de boete…

Wat dacht je van nog even heeeel goed zoeken naar je boek? Zit hij niet in je kluisje ofzo?

waar heb je boeken voor het laatst gezien?
goed zoeken als je ze echt niet meer kunt vinden zou ik maar aan toegeven en maar die boeten te betalen

ik zou bij gevonden voorwerpen kijken, daar vind ik altijd meer dan de helft van mijn boeken terug hahaha.
oke en anders zou ik eentje op bol.com bestellen omdat ze BIJ MIJ niet controleren of het wel van iddink komt, maar ze scannen de boeken wel trouwens… wacht… ja NIET BESTELLEN OP BOL.COM haha

Klopt, zo ging dat bij ons opschool ook.