Boeken kaften!

Hoi meiden, ik kon hier geen actief topic meer over vinden dus dacht ik: laat ik een nieuwe aanmaken!

Hoe kaften jullie je boeken altijd? Met leuk vormpjeskaftpapier of simpel kaftpapier om het daarna helemaal vol te schijven en tekenen?

Wat ik doe: Ik neem altijd simpel kaftpapier van de Action of Hema, en daar maak ik dan met tape lijnen op zodat het er nog best netjes uitziet. Ook gebruik ik om te versieren (met bijvoorbeeld sterretjes of hartjes) krantpapier. Dat ziet er onwijs leuk uit!

Laat hier achter wat jij altijd doet!

Ik heb een kleur kaftpapier, of nja het is van plastic een soort folie, heb t van de bruna. Het is echt. Heel fijn en stevig! :slightly_smiling_face:

Dit jaar kocht ik extra stevig kaftpapier (bloemenprint, neonoranje met wit geschreven tekst, roze, mintgroen en oranje) van de Hema, en daarna deed ik er Washi Paper over om het er fatsoenlijk uit te laten zien aangezien ik helemaal niet kan kaften en er echt een ramp in ben.

Mintgroen van de Action. En mijn stiefmoeder vindt het leuk om te kaften. :cold_sweat:

Licht roze van de Action. M’n vriendinnen schrijven ze dan helemaal vol. :stuck_out_tongue:

Ik gebruik geschenkpapier van de action met allemaal leuke dingen zoals mickey mouse, cars, winnie de pooh etc…

Ik deed altijd verschillende kleuren, zodat ik aan de kleur snel kon zien welk boek ik moest hebben, super handig!