Boeken kaften.

Holá :slightly_smiling_face:,
Ik heb net vandaag mijn schoolboeken binnen gekregen & ik verveel me dood. Ik ga ze zometeen kaften maar daar ben ik onwijs slecht in. Iemand nog tips ?

Vraag of je moeder je wilt helpen :stuck_out_tongue:

Haha, ik heb precies het zelfde probleem . Vorige jaar had ik ze zelf gekaft en toen was het er bijna allemaal af aan het einde van het schooljaar:P

(Sorry voor dit nutteloos berichtje)

Bij mij ligt het kaftpapier er altijd na 3 weken of zo alweer af :stuck_out_tongue:

plakband bij de rug aan onderkant en bovenkant, en aan de hoekjes, en als je alles klaar hebt, nog een keer met plakband xD

@tinekee: O ja, dat kan ik iid wel eens proberen :grinning:

http://www.schols.nl/vakantie/boeken_kaften1.htm ook:D
en als je dan 1 kant gedaan hebt moet je het boek fv dichtdoen anders krijg je hem niet meer dicht als je klaar bent, want dan zit het papier te strak er omheen…

Hee die site is echt vet slecht:S ik kan nergens op internet een goed voorbeeld vinden van hoe je je boeken het makkelijkst kaft.
Want vorig jaar heb ik het met demoeder van een vriendin gedaan, zonder plakband…
ik weet aleen niet meer hoe dat ging en die dingen op internet zeggen allemaal dat je plakband moet gebruiken:S Ik zoek dus een voorbeeld of iemand die het weer even kan uitleggen, want ik moet mn boeken nog kaften, ik weet alleen nog dat je op een hele rare manier alles moest omvouwen, op zo’n manier dat het wel vast bleef zitten…
Please Help!@

vouw als je een stuk papier afgeknipt heb eerst de lange kanten om dat is makelijk en het boek past er dan zeker in, als je dat doet moet je wel je boek dichtleggen

ik krijg ze maandag pas

Pfoe, best makkelijk. Het moeilijkste is nog uit te leggen hoe je dat moet doen via deze site xD Zelf doe ik er altijd zoveeeel mogelijk plakband omheen, anders valt het er voor kerstmis al af.

koop rekbare kaft. is wel duur maar wel makkelijk
wat je ook kan doen is naar het kaften er met een kaftfolie/plakfolie er omheen gaan ,want dan blijft alles goed zitten & is exxtra sterk!
succes!

Nu al de boeken…
Ik kan ze volgende week vrijdag pas ophalen :open_mouth: en moet maandag/dinsdag alweer naar school…
Scary xD

Nu al de boeken…
Ik kan ze volgende week vrijdag pas ophalen :open_mouth: en moet maandag/dinsdag alweer naar school…
Scary xD

Oeps dubbelpost xD

Ik kaft ze niet eens meer.

Ik moet ze dinsdag ophalen en woensdag beginnen de lessen. Wees blij dat je nog het weekend hebt. :wink:

Tips hoe je moet kaften?
http://www.youtube.com/watch?v=m998hCQMHf4

Ik krijg m’n boeken een week nadat school begint pas :'d

Doe ik ook altijd aan het einde v/h jaar zat alles er nog op :wink: !!!
Dus dat meot je cker doen als je kaftpapier wilt besparen, en vragen of iemand je wilt helpen

Ik doe het anders dan die filmpjes en die uitleg en bij mij blijft het altijd heel lang zitten. Het is echt heel simpel, maar ik weet zeker dat jullie er geen bal van begrijpen als ik het typend uit moet leggen xD