Hebben jullie ze al binnen?
Ik vraag me af wanneer ze komen, omdat je niet kon kiezen wanneer ze kwamen. er staat gwn in de vakantie…
xx
Ik heb ook boeken van Iddink.
Ze komen altijd aan het einde van de vakantie (:
^ Oké, dat is écht niet handig… xD Is de zomervakantie voorbij, komen ze aan met die boeken…
^ Nee, niet als de vakantie is afgelopen, maar iets van 2 weken voordat de school weer begint
Ze komen ergens in augustus aan als het goed is. Het ligt eraan wanneer je besteld hebt. Heb je redelijk vroeg besteld, komen ze ook vroeg. Heb je ze op het allerlaatste moment besteld, dan krijg je ze ook wat later.
Ik bestel ze altijd vroeg
Beetje offtopic maar: Is 't zo, dat bij elke school waarbij je zelf de boeken moet betalen, ook zelf de boeken moet kopen of koopt de school het voor je en betaal je hun? Of verschilt dat per school?
Volgens mij is het zo dat de school de boeken zelf niet echt ‘bezit’ zegmaar…
Maar dat het via zo’n ding (zoals iddink) gaat.
^ Dus je koopt 't via de school?
^ Nee, juist niet :’)
^ Oh… Sorry… Naja… Ik vraag 't, want ik ben straks op vakantie en als ze dan met zo’n brief aankomen van dat ik 't zelf moet kopen, weet ik dat niet en zit ik dalijk zonder schoolboeken…
Maar bedankt!
Ik heb ze net vanochtend bestelt bij Iddink.
Meestal komen ze ongeveer 2 weken voordat school weer begint binnen.
ik moet ze de week van tevoren bij school ophalen
ik heb ze echt vroeg besteld, meteen toen het kon in juni ofzo. maar bedankt
up
Ik heb ze al D:
ja altijd als je die boeken dan doorbladerd krijg je zo’n rot gevoel
Ik heb ze ook al binnen!
hmm, maar wonen jullie in het midden van nl ? want die moeten eerder naar school als de rest, dus dan zal je ze ook wel sneller krijgen denk ik
Echt? Ik vind die boeken er altijd extreem interessant uitzien, maar als ik ze op school moet gebruiken heb ik zoiets van: ‘Oké lol laat maar’.
Ik heb mijn boeken trouwens ook nog niet, en ik woon in het midden van Nederland.