Boeken (Engels/Nederlands/studieboeken)!

Hallo allemaal!

Omdat ik volgend jaar waarschijnlijk in het buitenland ga studeren, verkoop ik een veel boeken om mijn kamer thuis netjes achter te laten en om een klein beetje geld bij te verdienen hopelijk. De staat van elk artikel heb ik erachter gezet. Het verschilt namelijk sterk per item. Alle boeken zijn paperbacks.

Ik heb voor elk item een vraagprijs erachter gezet gebaseerd op de nieuwprijs en de kwaliteit. Over de prijs kan overlegd worden, bijvoorbeeld bij interesse in meerdere items. De prijs is exclusief de verzendkosten. De meeste boeken kunnen als brievenbus pakketje verzonden worden. Dit kost €3,50. Grotere/zwaardere boeken zullen als normaal pakket verzonden worden, wat €6,50 kost. Ik verstuur ook naar België, maar ook dan geldt dat de verzendkosten voor de koper zijn.

Voor verdere vragen,voor toelichting op de staat van items of voor foto’s mag je me altijd een berichtje sturen.

Nederlandse boeken

De Wandelaar - Adriaan van Dis. Staat: goed/matig. De binnenkant ziet er nog goed uit, maar de kaft is beschadigd. €4

Caesarion - Tommy Wieringa. Staat: goed/matig. Licht beschadigde kaft. €4

Het oordeel - Dean Koontz. Staat: goed. €5

Stralende meisjes - Lauren Beukes. Staat: goed. €5

Engelse boeken

Anybody Out There - Marian Keyes. Staat: goed. €3

We Need To Talk About Kevin - Lionel Shriver. Staat: goed, maar wel met vergeelde bladzijdes. €5

Native Son - Richard Wright. Staat: goed. €5

This Is What Happy Looks Like - Jennifer E. Smith. Staat: goed. €4

An Abundance of Katherines - John Green. Staat: als nieuw. €5

If I Stay - Gayle Forman. Staat: goed. €5

The Giver - Lois Lowry. Staat: goed. €3

Shatter Me - Tahereh Mafi. Staat: als nieuw. €5

The Selection, The Elite en The One - Kiera Cass (gesigneerd). Staat: goed. Alle boeken zijn gesigneerd en kosten bij elkaar €15. Per stuk €6.

Studieboeken

De oorsprong van het kunstwerk - Martin Heidegger. Staat: als nieuw. €5

Over de esthetiek - Georg Wilhelm Friedrich Hegel. Staat: als nieuw. €5

Cambridge English IELTS 10. Staat: goed. €7,50

Official IELTS Practice Materials (inclusief CD). Staat: goed. €7,50

Auteursrecht in hoofdlijnen - mr. N. van Lingen. Staat: goed. €35

Only Connect: A Cultural History of Broadcasting in the United States - Michele Hilmes. Staat: matig (veel in gemarkeerd). €25

Understanding New Media - Eugenia Siapera. Staat: matig (in gemarkeerd). €10

The American Urban Reader - Steven H. Corey and Lisa Krissoff Boehm. Staat: goed. €40

Overtuigend schrijven - Frans van Eemeren e.a… Staat: goed. €10

Nature’s Metropolis: Chicago and the Great West - William Cronon. Staat: goed. €10

Upje