Boek voor de reis van mijn vriend. incl. foto's nu

Hallo,

Mijn vriend gaat binnenkort voor 3 weken naar Australie. Nu leek het mij wel leuk om een boekje te maken met wat kleine weetjes over het land en leuke lieve tekstjes.

Heeft er iemand nog meer ideeen? Tips? Suggesties?

Ik dank dat ie dat zelf wel heeft! Geef liever een boekje met foto’s van jullie samen en van jou! Voorals hij je mist

Die foto’s kan ze er toch ook in plakken?
Ik zou ook ruimte houden zodat hij er zelf iets bij kan schrijven als hij dat leuk vind.

Nou hij heeft bijna geen tijd om dingen op t zoeken enz. Hij kijkt wel af n toe op internet maar echte feitjes zoals dat kangeroe’s bijv niet achteruit kunnen lopen enzo weet hij niet denk ik.

hij bereid zich ook niet zo voor. hij gaat backpacken en heeft zoiets van ik zie het allemaal wel…

Ja ik heb hem ook al een reisdagboek gegeven, een klein boekje waar die per dag in kan zetten wat hij heeft gedaan enzo

iemand nog ideeën over lay-out en wat voor soort boekje ik zal doen?

Ohh, ik had laatst echt een superleuk boekje gezien die iemand had gekregen toen ze ook naar Australië ging. Het waren gewoon allemaal foto’s van haar met vrienden of familie en dan allemaal van die droge teksten erbij (bijv. een foto van haar & d’r vriendje waarbij hij haar over zijn nek had gelegd en dan stond eronder: en pas vooral op voor enge kanibalen ofzo, zoiets. Daar moet je wel de juiste foto’s voor hebben natuurlijk, zij had vooral veel spontane foto’s in dat boekje). Dus gewoon wat leuke foto’s en leuke tekstjes erbij. Van die feitjes over Australië zijn ook leuk! Vooral een tip: maak het boek niet te groot/te dik. Hij gaat backpacken (of iig rondreizen) neem ik aan? Hij moet het wel allemaal meeslepen namelijk, niet fijn als je dan zo’n groot fotoboek in je tas hebt zitten ofzo (-;

Nee ik dacht aan een soort agenda formaat. Hij gaat een busje huren en dan tijdje rondtrekken, misschien nog stukje te voet maar daar zijn ze nog niet overuit…

idd erg leuk idee! thanks!

leuk idee!

Ik zou een klein boekje doen, met een feitje foto feitje foto en dan zo door :wink:

af en toe iets liefs erbij =)

uppie

up. ik heb ideeen nodig

Een collage maken
of leuke foto van jezelf of plakboekje er van maken.

Puzzel voor als hij zich verveeld?
En dan uiteraard over Australië!

Hmm das wel leuk… !! mssg idd een rebus ofzo…

uppie…

iemand die nog leuke dingen weet om erin te doen? :grinning:

miss een soort wreck this journal iets, zoals ‘doe dit blaadje in de brievenbus en vraag iemand om m terug te sturen als ie aankomt’ (zomaar random, om een idee te geven)

o dat is wel leuk ja, heb je nog meer ideeen? want heb t boek nog nooit gelezen/gehad/gedaan haha

uppie

up

Iemand nog toepasselijke liedjes waarvan ik de songtekst kan gebruiken…
?