Boek vergeten te bestellen.

Ik heb vorige week mijn boeken gekregen van Iddink alleen tijdens het kaften merkten ik op dat ik geen wiskunde deel 1 en 2 had.
Ik heb ze blijkbaar vergeten te bestellen. Nu vraag ik me af of het geld gaat kosten en wat ik moet doen.

Uh, je kan ze toch alsnog bestellen? En ja tuurlijk gaat het geld kosten… :\

Nee mijn boeken zijn gratis ik betaal borg zodat ik gratis boeken kan huren voor 4 jaar. Alleen ben ik vergeten de wiskunde te bestellen.

Eh ja alsnog bestellen lijkt me.
En natuurlijk kost dat gewoon geld. Check ff de site van Iddink lijkt mij.

Even bellen naar iddink om het te vragen.
En dan gewoon alsnog bestellen

Ik was ook mijn duits vergeten te bestellen, bij Iddink. kon ze gewoon gratis nog erbij bestellen!

Hoe had jij het gedaan als ik vragen mag.

Iddink heeft bij mij een 4VWO pakket geleverd terwijl ik 5VWO moest, en toen hebben ze ook alles nog nageleverd, dus er kan een heleboel :’)… Als je gewoon inlogt en klikt op bestelling, dan kun je het zo nabestellen. Je betaalt alleen wel 4,75 als verwerkingskosten…

Ik weet en 4,75 is niet veel maar mijn moeder gaf me een preek over het boeken bestellen en op tijd doen en ik heb geen zin in gezeik plus het gaat via haar bank

Je moet gewoon weer inloggen op die site, en dan het boek wat je nodig hebt aanklikken. Bij mij was het gewoon gratis…

ik moest ong. 5 euro verwerkingskosten betalen.

?
Je zult dat boek toch echt nodig hebben.

Oke ik heb Iddink gebeld en ze geven me het boek volgende week voor niks dus hier mag wel een slotje op.
Bedankt voor de reacties.