boek nederlands- help!

Ik moet een boekverslag maken voor nederlands dat hetzelfde onderwerp heeft als het vorige boek waaar ik een verslag voor moest maken.
En het liefst moet het van dezelfde schrijver zijn… mijn vorige boek was Afblijven van Carry Slee, dat gaat dus over een meisje dat vet goed kan dansen en dan raakt ze aan de drugs, maar kennen jullie misschien ook een ander boek van Carry Slee wat over drugs of dansen ofzo gaat??
Heel erg bedankt voor de reacties!!<3

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carry_Slee

Sneeuwkoningin, Linda Glovach? Zij neemt een nieuw baantje in een stripclub, waar ze moet dansen xD En dan raakt ze verslaafd aan drugs. Is wel een mooi boek.

bijna al haar boeken gaan toch over drugs/anorexia/zelfmoord plegen… DRAMA! :stuck_out_tongue:

maar ik heb ze zelf ook bijna allemaal gelezen want dat soort boeken vindt ik best wel leuk :cold_sweat:

Ik vind drugs anorexia en zelfmoord plegen niet echt op elkaar lijken :’) Als je daar drie boeken over maakt heb je drie verschillende boeken XD
Maar goed, Carry Slee heeft zo’n serie achtig iets (het is niet op volgend maar wel in dezelfde stijl)

Welke jij hebt gelezen heet Afblijven… Maar je hebt ook Radeloos, Kappen, Spijt,… Nog een paar geloof ik :wink:

Oh wacht, Paniek heb je nog, en Razend XD

ja maar wat ik bedoel ik dat het altijd zo’n boek is waarin iemand eerst een normaal leven heeft en dan gebeurt er iets en dan maken alle vrienden zich zorgen en… heel… drama-ig :grinning:

Tsja, dat is dus die ''collectie" van Carry Slee, die boeken die ik noemde XD

Iedereen bedankt :slightly_smiling_face:
dit topic kan weer sluiten:)

Carry Slee heeft naar mijn weten alleen maar boeken geschreven die rondom een zelfde onderwerp zitten en dat is Pubertijd.
Verder is elk boek met een ander onderwerp gerangschikt.

Dus ik zou een ander boek kiezen dat er op lijkt.

pijnstillers

gaat over kanker nzoo