boebeltje

oke ik heb iets heel schaamtelijks
gistere had ik heel veel pijn aan me’n vagina toen ik aan het stappen was eerst dacht ik dat het niets was maar de pijn bleef (enkel als ik stapte of iets speciaals deed) nu ondekte ik dat er een klein boebeltje zit een soort blaasje ik kan het niet goed zien :confused:
Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn en of het vanzelf weer over gaat ?:s
nog ff info het kan niet door sex ofzo komen want dat heb ik nog niet gehad

geen idee wat het is, maar ik zou het nog heel even aanzien, als het morgen de pijn nog niet minder is dan zou ik een afspraak voor de dokter maken.

Ik zou nog even wachten met naar de dokter gaan, zeker omdat het geen soa kan zijn. (Hoewel ik natuurlijk jou niet ben en ik geen idee heb hoe druk je je erover maakt en hoe erg het precies is.) Van die kleine ontstekinkjes heb je overal wel eens, en die zijn meestal met een paar dagen weg. Als het over een week nog niet over is of het steeds erger wordt, zou ik wel even gaan.

nee denk niet echt dat het een ingeroeit haartje is het is echt een boebeltje, maar het doet enkel pijn als ik stap of eraan kom

puistje? of iets, had ik wel een keer, het deed best wel pijn en het was een soort bobbel en toen ging ik knijpen en toen spoot er iets uit of zo, wat dat kon ik niet zien, miss beetje ranzig maar ja verder geen last meer van gehad :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het echt een boebeltje is. Misschien is het een idee om toch even langs de dokter te gaan…

Ik vind boebeltje echt grappig klinken :slightly_smiling_face:

@kloplop, je bent waarschijnlijk niet de enigste (: