BOE! SCHRIK! Hier ben ik!

Hallooooo iedereen :slightly_smiling_face:
Tja… echt nieuw zal ik mezelf niet beschouwen: ben ongeveer een maandje lid en heb sindsdien vaak rondgehangen in het crea brea, schrijfself en lifestyle forum.

Ik verveelde me gewoon en had zin om es wat stuff & shit over mezelf neer te pleuren, dus bij deze :stuck_out_tongue:

algemene info
Naam: samantha
Leeftijd: 15
Opleiding: VMBO 4 GT, binnenkort Havo 4
hobby’s: tekenen, naar muziek luisteren, reizen, aant strand zitten & relaxen. Goh wat ben ik toch een luie tiener X’]

<3: muziek *duh XD*, zon zee & strand, een geslaagde shopdag, op vakantie gaan, 's nachts onweer: gewoon zalig! mijn verjaardag xD, mijn oom en tante <3!!

</3: regen als ik naar school moet fietsen, buren die vreselijke Hollandse muziek draaien. Die pak ik dan terug door bullet for my valentine ofso op te zetten, waar mijn moeder dan weer niet blij mee is… achja…

Additional stuff
muziek: meestal rock en dat soort spul. Ook wel elektronische muziek en enkele ‘goeie’ rapnummers.
Kleding: niet zo strakke kleren. Ik heb namelijk niet een al te dun figuur dusse… daarom dus. :slightly_smiling_face:

mn profiel is een beetje kort (weinig info enzo) maar ik had gewoon zin om ff wat met paint te maken dus daarom dus het vage profiel.

verveel jij je ook of heb je zin om ook wat over jezelf neer te pleuren. Bij deze: pleur maar raak X’]

~* My Tourniquet aka samantha

WELCOME.

Hellowaa :wave:

Hoi.

*Schrikt*

Ow, halloooo :grinning:

Hoooi
Bullet For My Valentine is tof :3

hoi!

haii :grinning_face_with_smiling_eyes: i like your style :slightly_smiling_face:
maar toch een beetje shakeshake erbij ben ik + bekakt… :flushed: maarja leuk leuk.

x

WHAAAAAAAAAAAAA

*schrikt*

:expressionless:

nou wat fijn. hoi

Jezus, leuk voor je. gelukkig is niet iedereen zo mongool als jou… door zo’n forum te plaatsen! Echt alsof het me wat boeit waar jij van houd wie je bent &blabla.
levenloos?

Lol… maar toch nog ff welcome hoor! :beer:

GEK KIND GEK KIND GEK KIND GEK KIND
wat ben jij een modderfokker
had ik ff zin in
modderfokker is ook een vliegtuig dat heb ik geleerdXD

maar je ben nogal levenloos ja
domkinddenkjedatjehethelemaalkanmakenenzoneekanjenietjemoetnietzodomdoen

haha thanx XD

Heb ik ooit gezegd dat ik een leven had? NEE.
Als je me een ‘mongool’ vind omdat ik mezelf voorstel–> Why The Hell ga je dan naar het ‘Even Voorstellen!’ forum? X’] Hoezo SLIM? *sarcasme druipt ervan af*

en btw: hier aub niet met mongool schelden aub. Scheld maar tegen de spiegel of zo.

Oh my god, sjees! Groot gelijk hoor! Jij stelt je tenminste voor… :grinning:

Gefeliciteerd. Je hebt een van de bitches op girlscene ontmoet ‘!x’D
trek je er niks van aan zijn er veel meer van -.-’

ik kan best tegen kritiek hoor, maar die persoon praat zo onvolwassen, vandaar dat ik me even liet gaan :slightly_smiling_face:

Het heet een topic, geen forum.

Zou ik ook doen… :cold_sweat: