Bodywarmer of winterjas?

Ik zit te twijfelen of ik een bodywarmer of een winterjas koop (met een capuchon met nepbont)

Een bodywarmer staat zo leuk, maar is volgens mij best een nutteloos kledingstuk.
Een winterjas is nu nog niet zo heel erg nodig en ik heb er al 2 maar zit te denken over een nieuwe.

Wat zouden jullie eerder kopen (niet op mijn meningen gelet dus) bodywarmer of winterjas, en waarom?

Ik zou winterjas doen, bodywarmer is niet zo warm?

winterjas gewoon omdat ik een bodywarmer zinloos, lelijk en kinderachtig vind. Ik weet niet waarom maar ik krijg gewoon enorme kriebels over mn hele lichaam als ik aan een bodywarmer denk! Wat klinkt dit dramatisch :slightly_smiling_face:
Maar als je al 2 winterjassen hebt, waarom denken aan een nieuwe? Dan zou ik gaan voor een dikke mooie nieuwe trui, of een paar warme laarzen.

winterjas = )

winterjas:D

Winterjas. Ik vind bodywarmers lelijk en kinderachtig.

Eh, een bodywarmer is geen vervanger voor een winterjas hoor. Je armen zijn niet bedekt en dat is enorm koud. Heb je wel in de gaten dat je dan altijd dikke truien aan zult moeten doen, zelfs als het op school wat warmer is?

Eigenlijk vind ik dit heel nutteloos want dat is appels met peren vergelijken.

Een bodywarmer vind ik echt zooo nutteloos, ik droeg er alleen vaker eentje als ik met m’n paard een bosrit ging maken om spullen in mn zakken te doen :’) verder vind ik ze echt onnodig en koud zonder armen…

winterjas

winterjas, bodywarmer is echt niet handig lijkt me

winterjas!
een bodywarmer vind ik ook niet zo mooi eigenlijk,en minder handig natuurlijk

winterjas…
vind bodywarmers nooit zo mooi, en als het echt winter is is het niet echt het toppunt van warm:’)

Als je al een 2 winterjassen hebt zou ik het geld gewoon voor iets anders leuks gebruiken! (: Bodywarmers zijn niet zo handig en ik vind ze niet zo mooi, ik heb alleen wel een grijze nepbont bodywarmer en die vind ik wel leuk haha.

Bodywarmers staan bij mij op de plank naast uggs en crocs, aka, nooit van m’n leven.

En je hebt al een jas, dus waarom een nieuwe?

Winterjas. Bodywarmers vind ik nooit echt leuk.

Hangt ervan af. Ik heb meestal koud aan m’n armen dus een bodywarmer zou niet nuttig zijn voor mij. Je kan beter investeren in een winterjas.