Bodyrock

Hoi!
Ik heb laatst een site gevonden, met allerlei work-outs die je thuis kunt doen.
Ik vroeg me af, of er meer meiden zijn die dit kennen en het uitvoeren of willen uitvoeren. Ik wil er eigenlijk wel mee beginnen, omdat ik sportiever wil leven en wat beter in m’n vel wil zitten enzo :slightly_smiling_face:
Als je de foto’s (aan de rechterkant) ziet van verschillende mensen die deze work outs doen, motiveert dat ontzettend (voor mij dan).
Het leek me wel tof dat er meer meiden hieraan meedoen en dat we elkaar dan kunnen ‘supporten’! Want, het zijn geen ‘pussy’ work-outs hehe.

Dit is de site:

www.bodyrock.tv

Ik ben altijd te lui om zoiets vol te blijven houden. Maar toch klaag ik altijd dat ik meer moet doen aan mijn lijf haha.

ik wil wel meedoen! geen idee of ik het volhoud :’), maar met supporten moet het lukken denk ik? haha

Ja toch! Gewoon elkaar een beetje pushen en elkaar doorgeven wat we die dag hebben gedaan, en elkaar tips geven enzo :slightly_smiling_face:

oke bij nader inzien toch geen goed idee denk ik hahaha. ik ging die push ups met dat sprongetje proberen en ik kon er nieteens 3 achter elkaar :’).

Dan moet je simpeler beginnen, je kan ook gewoon eerst op je knieen proberen (push ups) Want dit is wel doorzetten natuurlijk xD Ik kon het eerst ook niet haha.

Okee dat lijf van dat meisje is echt verschrikkelijk.

Ja, dat lijf gaat me ook wel iets te ver. Maar je krijgt ook niet gelijk zo’n lijf na een paar work-outs. Die is al jaren bezig. Dit leek me gewoon wel een uitdaging :slightly_smiling_face:

up?

Uhuu, vind het er ook niet echt gezond uitzien.

uhuuu dat vrouwtje heeft echt niet mooi lijf!
de tieten zijn wss ook nep, anders waren die ook allang in spierbonken veranderd.
maar het is idd wel goed om van die work outs te doen=) maar dat houd ik toch niet vol 'aa

Ja oke… Dat lichaam is lelijk en die tieten nep, maar daar gaat het even niet om.

Getver

Volgens mij ben ik de enige die het wel mooi vindt xD Okee, dit is misschien té gespierd, maar over het algemeen vind ik gespierde meisjes mooier dan hele dunne meisjes (no offense at all!)

Dit topic gaat niet over wat mensen van haar vinden, maar of mensen geinteresseerd zijn in de work-outs…