Heei iedereen! Ik zat een artikeltje te maken over bodybutters en ik keek even of er een topic was op girlscene over die overheerlijke botertjes, en tot mijn verassing was die er niet. Ja, dan kan ik niet veel anders dan er eentje aanmaken toch? Ik heb bodybutters laatst ontdekt, ik ben er helemaal gek van. Ik ben benieuwd welke bodybutters jullie willen of hebben en of jullie er tevreden mee zijn . Zelf heb ik de bodybutters Blueberry en Wild cherry, allebei van The Body Shop en ik ben er superhappy mee. Ik zou ook graag de mango variant van TBS willen.
Ik heb de Cacoa Body Butter van Vaseline :’)
En ik ben wel tevreden. Hoewel ik die body oil van Vaseline in Cacoa net ietsje lekkerder vind ruiken, maar dan plak ik nog 2 uur en daar heb ik geen zin in :’)
Ik heb deMoringa bodybutter van de bodyshop
ik heb er een stuk of 5/6, maar de lekkerste vind ik die van de Sephora :3
ik heb 4 bodybutters van the Body Shop,
en eentje van sephora met icy mint.
ik ben een beetje verslaafd aan the body shop (a)
@wndaaa, ik wist niet dat vaseline ook body butters verkocht! Moet ik gauw maar even proberen dan.
@MargauxSpecial, oh die ken ik niet, maar TBS is altijd goed haha
@Hightides, ooh welke van de Sephora heb je?^^
Nu heb ik ook zin om er eentje van de Sephora te kopen haha ik ben al fan hun make up dus dit kan er ook nog wel bij (:
Ik heb de bodybutter van kruidvat
Mango&Papaya
Die ruikt echt super lekker en is heel fijn
Ik ben gek op kokosnoot-bodybutter (:
.
ik heb een body butter van rituals…mmmmmmmmmmm
Raspberry & strawberry, omg goddelijk! Ik houd echt van framboos in een bodybutter :3 Ik had eerst die van de body shop, maar die van sephora is goedkoper en net zo lekker ruikend!
De I love… Coconut&Cream van Douglas <3 Mijn grote liefde, ik leg al stiekem een voorraad aan voor het geval ze opeens uit de handel gaan oid xD
Ik heb je artikeltje gelezen, en het is écht een no-go om bodybutter op je gezicht te smeren, ookal is het natuurlijk. Dat natuurlijk moet je trouwens ook niet overschatten, er zitten wel natuurlijke ingrediënten in maar vaak is het grootste deel nog steeds “chemisch”.
Ik heb Cranberry&Pommegranate van Kruidvat, die ruikt zoo lekker. Wel jammer dat de bodem van de pot na 1,5 week al in zicht is, maargoed ik gebruik het dan ook bijna dagelijks voor heel m’n lichaam. Ik vind body butters echt veel fijner dan bodylotion.
haha nu zie ik echt een hele voorraadkast vol met bodybutters :’)
Ik heb de cacao bodybutter van TBS en cacao ding van Palmers. Ik vind t niet lekker ruiken, maar 't is in de winter het enige wat werkt tegen mijn droge huid.
Queen elizabeth van de afrikaanse winkel (toko)
Die is zoooooooooo lekkeer
Vaseline Intensive Rescue Moisture Locking Cream
een hele mond vol, hahaha. maar hij werkt echt heel goed voor een super droge huid!
@Mickey_mouse: Oh die is toch met cacao? Lijkt me heerlijk (:
@ROFL: Jaa dat is inderdaad een mond vol Goeie tip voor mensen met een droge huid dan!