Body World

Ik ga morgen met school naar Body World en vroeg me af of iemand er wel eens is geweest? Wat vond je er van?

Het lijkt me best gaaf, maar toch weer iets engs hebben. Dus vandaar.

Mijn ouders zijn er geweest ik wilde er ook heen maar was te laat. Het is heel indrukwekkend vonden ze! Het is niet eng of vies. Ze vonden vooral de lichamen met ziektes of te dikke mensen heel indrukwekkend, dan schrikt roken of te dik zijn je wel heel erg af zeiden ze. :slight_smile:

Dat is toch voor iedereen anders lijkt me… Ik ken mensen die daar gillend weg zouden rennen, maar ikzelf zou t alleen maar interessant vinden en echt totáál niet eng… Ben wel vaker naar dingen met lichamen enzo geweest, vind t altijd wel interessant.

Mij lijkt het heel erg interessant, ik zou er ook wel heen willen gaan. En ik denk dat het in het begin wennen is, maar daarna alleen maar boeiend.

Het lijkt me aan de ene kant heel interessant, aan de andere kant een beetje ziek. Ik heb toch het gevoel dat er iets niet aan klopt. Het zijn echte mensen en je kan nooit zeker weten of het hele proces wel, hoe leg je dat uit, ‘schoon’ is. Dus dat die mensen écht wilden dat hun lichaam hiervoor gebruikt wordt. Misschien is het wel net als in sommige landen dat mensen hun organen verkopen of mensen vermoord worden om hun organen te verkopen, maar dan met het hele lichaam. Ik weet het niet.