body to body massage

Heey,

Binnenkort ga ik met mijn vriend een midweekje naar Praag. Zijn altijd best intiem als we een weekje weg gaan. Laatst gaf ik hem een massage en hij gaf me aan dat ik wel eens verder mocht gaan dan alleen rug masseren.

Ben dus op zoek gegaan en kwam terecht bij “body to body massage”. Waarbij de vrouw de man dus masseert met haar lichaam en heel veel olie.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Vind je partner dat lekker en hoe ervaarde jij het?

Of heeft iemand eventueel tips hoe op een andere manier de massage wat uit te breiden?

Thanks alvast X

Ik heb hier geen ervaring mee, maar zou dit ooit wel met mijn vriend willen proberen!

Hier hadden mijn vriend en ik het laatst nog over! We weten inderdaad ook nog niet helemaal hoe of wat, dus ik volg dit topic even.

Zoek eens op nuru massage! Misschien heb je daar wat aan. Zelf net gevonden :slightly_smiling_face:

Wil je een goede tip? Doen! zelf geen ervaring met body-body massage, maar wel met een erotische massage en als je doel is om over te gaan naar vrijen zou ik geen olie gebruiken. Dit is niet goed voor je vagina.
Koop dan een flesje silicone spul van Eros bijvoorbeeld (gebruiken wij) dat werkt super.

Ik heb het wel eens gedaan bij mijn vriend en de seks was daarna echt fantastisch haha.

Mijn vriend heeft dit al een aantal keer bij mij gedaan. Is echt heel fijn en super ontspannend :slightly_smiling_face:

lijkt me leuk om zowel te geven als te krijgen, doen dus! haha