Body Revolution - Jillian Michaels

Hoi meiden!
Een paar weken geleden heb ik de 30 Day Shred afgerond en daarna begonnen aan Insanity. Maar Insanity bevalt me niks, Shaun T irriteert me mateloos :stuck_out_tongue: Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een andere uitdaging en ik kwam uit op Body Revolution van Jillian Michaels! Ik weet dat er al voldoende topics zijn over workout challenges, maar het leek me leuk om ervaringen uit te wisselen en elkaar te motiveren! Daarnaast zit het qua moeilijkheidsgraad tussen 30 Day Shred en Insanity in, dus een perfecte combi :slightly_smiling_face:

Wat uitleg over Body Revolution:
Body Revolution is een programma dat 90 dagen duurt en is gericht op het hele lichaam. Het programma is opgedeeld in drie fasen die ieder een maand duren, en per fase zijn er weer verschillende workouts welke je afwisselt. Per dag ben je 30 minuten bezig. Aan Body Revolution zit een specifiek schema verbonden die aangeeft welke workout je per dag moet doen. De workouts staan niet op YouTube, maar er is wel een infomercial. (Bokt.nl, 2013)

Zoals te lezen zijn de workouts niet op YouTube te vinden, maar wel op tudou.com. Het is een Japanse of Chinese site, maar laat je niet afleiden door alle rare tekentjes, gewoon bij de zoekmachine op de website ‘body revolution’ intypen en tadaaa! Natuurlijk kun je het ook downloaden ergens, maar ik ben altijd als de dood voor virussen dus dat doe ik nooit.
Het workout schema is moeilijk te achterhalen via internet, maar ik heb een documentje in word gemaakt met het schema. Wil je dit ook graag hebben, PM me dan even.

Ik begin maandag 17 juni! Het maakt niet uit op welke datum jij begint, ik ben al blij als je mee doet!
Dus wie wil er mee doen?

PS. Zoals een aantal van jullie misschien is opgevallen, is dit mijn eerste post. Ik had hiervoor wel een ander account, maar ik kan daarvan mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer herinneren :stuck_out_tongue: