Boblijn

Hallo meiden, ik heb een vraag voor jullie: ik heb halflang haar met een slag erin en het zit nu werkelijk waardeloos(kan geen foto plaatsen ) en nu dacht ik aan een boblijn. mijn gezichtsvorm is tussen rond en ovaal in. denken jullie dat een bob mij staat en wat zijn jullie ervaringen?

alvast bedankt,
-x-
Floor

Ik heb zelf geen boblijn gehad, en ik vind het persoonlijk ook niet geweldig.
Eigenlijk is het wel moeilijk om het te zeggen zonder foto. xD
Anders vraag je je kapper, die weet het toch wel ?

Ik heb ooit een boblijn gehad toen ik een jong kindje was(A) … Maar dat heeft niks verder te maken met jou, maar je kapper weet dat het beste denk ik alowel sommige kappers niet altijd even slim zijn :wink:

Hmm, ik ben niet zo van de boblijnen.
Je kan je haar nu beter wat langer laten joh,
lekker warm voor in de winter, haha !

hmm ik denk het wel en anders kan je het stylen enzo, just ask your kapper xD
ik zou wel een boblijn willen maar gaat helaas nooit lukken met myn haar…

JA! Doen! ik heb zelf ook een beetje slag en rond/ovaal hoofd en heb een boblijn laten knippen, het staat super leuk al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue: ik zou wel een stijltang aanschaffen en iets om je haar te beschermen tegen de hitte (als ik het niet stijl valt het namelijk niet)

ja haha heb ik ook! maaar idd wel een stijltang ofzo , dat je t een beetje bij kan stijlen. want dat vind ik zelf wel mooier!

ik heb wel een bobline en niet helemaal stijl haar
maar je kan het altijd stylen of een beetje mouse
d’r in en het krult meer op! zou vast wel leuk zijn…
een foto van mijn kapsel staat op pagina 7 van
welk kapsel heb jij (foto’s)? (ofzoo iets heet dat!)

ik heb ook krullend haar en een boblijn gehad, maar ik kreeg het niet meer goed in een staartje toen. Dat was niet zo handig met sporten enzoo dus ik ben blij dat ik het niet meer heb.

Ik heb het ook en zit ook tussen rond en ovaal in en het staat mij sppr leuk al zeg ik het zelf!:slight_smile:

ik vind een boblijn heel leuk als iemand stijl haar heeft, maar met slag weet niet

ik heb ook een ovaal gezicht en slag in mijn haar… zelfs wat pijpenkrullen… en ik heb ook een bob, vind het super… zelfs met slag in je haar is het leuk. moet het gewoon op de juiste manier laten knippen. ik heb ook een stijltang en die gebruik ik ook wel eens maar lang niet elke dag…

Hebben jullie mss een foto van jullie Bob met slag?..Ik heb namelijk ook slag en zou ook een bob willen maar wil wel weten hoe het er dan ongeveer uit gaat zien :wink:

ik heb 2 meisjes in de klas die een bob hebbe laten knippen, bij het meisje met stijl haar is het heel mooi, maar bij het meisje met slag niet t er werkelijk niet uit, ze heeft dan slag en heel droog wild pluizig haar, t staat haar echt niet, het moet bij je gezicht passen, en je moet er het haar voor hebben vind ik!

het lijkt mij mooier als het stijl is eigenlijk, maar je kan het beste aan de kapster vragen :wink:

ik was ook aan t twijfelen voor een boblijn. maar mijn haar is wel lang dus dan ga je wel twijfelen. en toen was ik naar mijn kapper gegaan en toen had zij het ook laten doen maar ze miste haar haar vreselijk. dus je moet er echt heel goed over nadenken!:wink:
xoxo

Heey,

Ik hou absoluut niet van meiden met zulk kort haar.
Maar de laatste tijd zie ik er veel meiden/vrouwen mee rondlopen en ik ga het steeds leuker vinden!
Ik vind een bob-lijn niet mooi als alles recht geknip of teveel in laagjes.
Als het voor iets langer is vind ik dat het mooist.

Groetjes,

Ik zou t ook wel willen, maar ik heb ook slag in mijn haar en ik denk niet dat het dan mooi wordt.

Het kan ook dat je haar styl word als je ze zo kort knipt want meestal begint de slag pas in het midden.
Dus slag zul je dan denk ik niet meer hebben.
Anders kun je ze style he. Met kort haar heb je dat zo gedaan…
Ik ken ook niemand die een bob-lijn heeft en slag

Groetjes,

ik vind een lange bob leuk, alleen een korte niet,