bobby pins zakken uit, blijven niet zitten?

Hee girls,

Ik gebruik vaak voor mn haar de zogeheten “bobby pins”
voorbeeldje

Ik heb dik en veel haar, daarom blijven ze bij mij niet goed zitten.
Ik moet er echt 3 overelkaar/doorelkaar doen… weet ik veel hoe ik het doe(?)
en dan blijft het echt, ongelogen, een kwartier strak zitten voordat het weer uitzakt?

Dit is echt niet goed, na 1x gebruiken zijn die pins helemaal uitgerekt…

Iemand tips hoe het beter kan blijven zitten?

Je hebt van die speciale antislip dingen, die zijn van een ander materiaal gemaakt, kun je gewoon vinden bij de etos. Die blijven gewoon goed zitten.

Heb ik dan gewoon telkens de “verkeerde” gekocht?
Hmm, morgen maar even kijken dan!

Bij mij blijven ze ook nooit zitten, ik gebruik altijd maar gewoon knipjes, dat werkt veel beter bij mij!

Ik heb dun en veel haar en bij mij blijven ze ook niet zitten. Alleen clipjes blijven zitten. Maar ik ben het wel gewend. Niks blijft zitten in mijn haar. Zelfs elastiekjes glijden er zo uit.

Bij Zenner heb je speciale anti-slip clipjes en bobby pins…
die werken echt heel erg goed!

misschien je haar waar je die spelden indoet, wat touperen en haarspray erover. Zo doe ik het en het blijft prima zitten

Ik heb ook heel dik haar en bij mij blijven ze juist altijd wel goed zitten, maar misschien kan je inderdaad van die speciale dingen van de etos kopen die niet zo gauw uitzakken.

Mijne zijn naar 1 keer dragen ook altijd ‘uitgerekt’ … Kwaliteit is ver te zoeken tegenwoordig…

Bij mij zakken ze er ook altijd uit, ik heb alleen een aantal hele strakke, maar die zijn nog van vroeger dus ik weet niet waar ze vandaan komen…

Ik had er van Zenner, geen anti slip. Maar de kwaliteit is echt ver te zoeken :’)

koop ze in een kapper winkel en ik gegarandeerd dat ze goed blijven zitten. heb namelijk het zelfde probleem. je moet er altijd eentje kruis links over heen zetten. in. neem een kleineren lok die je vast wil zetten.

Wisten jullie dat je de “bobbelige/ribbeltjes” kant onder moet doen? Ik deed die juist altijd boven :’)

^wow echt? Dat wist ik ook niet. Ik voel me nu best wel dom.

Ik dacht dat die dingen gewoon haarspelden heetten? :stuck_out_tongue:

NEEE?!?! ECHT?! WTFFFF?! WHY?! O__O
mindfuck.

HAHAHA my world opens. :’)
Ik wist het ook niet

Bij mij blijven ze hoe dan ook zitten, maar misschien komt dat door mijn niet stijle haar.

Als je hele goedkopen hebt van hele slechte kwaliteit dan kan het zo zijn dat ze niet blijven zitten. Ik kan die van de Action ook niet gebruiken, die zakken altijd uit.

0__0