Bobbi Brown of Mac Foundation?

Hi Ladies,
Ik heb even jullie advies nodig!
Omdat mijn zomertintje langzamerhand verloren gaat ben ik op zoek naar een nieuwe foundation. Ik heb sproetjes, en blond haar. (zal even een foto’tje bijvoegen) Ik zoek een foundation die mijn sproetjes enigszins laat doorschijnen, maar die wel al mijn rode plekjes en onzuiverheden weet te verdoezelen. Ook heb ik nog best last van droge plekjes. Wie oh wie gaat mij helpen?

Tot nu toe gebruik ik studio sculpt van MAC in NW25.

http://i1181.photobucket.com/albums/x421/mandyheeren/uberconsumer_0013.jpg

Upperdepup

Wat is nu precies je vraag? Als je op zoek bent naar een nieuwe foundation, zou ik gewoon naar de Bijenkorf of Douglas ofzo gaan, daar kunnen ze je advies geven.

Zoals ik al zeg, vraag ik naar advies. Ik vind de verkoopsters van de counters niet altijd even betrouwbaar, vandaar dat ik hier even naar meningen vraag :slightly_smiling_face:

Ik kan je niet echt helpen aangezien ik dezelfde foundation gebruik als jij.

Haha oke, nou toch bedankt!

chanel vitalumiere vind ik goed :slightly_smiling_face:

Heb er hier nog een testertje van liggen!! Maar die is sheer coverage, toch ?

Hey uberconsumer!

Ik heb zelf ook sproetjes en een licht huid, en als foundation gebruik ik gewoon die van de Hema. Daar heb je naargelang de doorschijnbaarheid een foundation, dus kan je zelf beslissen of hij helemaal bedekkend of minder bedekkend is. Maar eigenlijk vind ik dat jij helemaal geen foundation nodig hebt, op het eerste gezicht!

Succes

Wat een fijne, lieve reactie !
Ik ga morgen even die van de Hema testen in de winkel, want heb hier meer goeie dingen over gehoord! Op die foto is m’n huid rustig inderdaad, maar m’n huidje kan al snel rood en geïrriteerd ogen. :frowning_face:

dubbel