bobbeltje in nek.

Hi.
ik heb dus een één of ander vaag, bobbeltje in me nek.
als ik gewoon rechtop zit enzo, voel ik 'm niet echt.
maar als ik me hoofd naar links doe, zodat het daar strak is, steekt dat ding uit ofzo xd.
misschien heeft iemand ook zoiets?
of is het gewoon een spiertje verrekt ?maar volgens mij heb ik het al een tijdje.
ik vind het best creepy.

Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan.
Ik weet niet wat het is.

aha. Ja maar dat vind ik eng. Dus ik dacht, eerst even hier vragen.

Wat is er nou eng aan de dokter? :expressionless:
Als het bobbeltje nou bij je kut had gezeten, oké…

Misschien even aan je ouders vragen, die kunnen er even naar kijken/aan voelen en misschien kunnen zij oordelen of dit een doktersbezoek waard is!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

en als zij het niet weten, gewoon naar de dokter gaan!
je kunt beter uitsluiten dat het niets ergs is,
in plaats van niet gaan omdat je denkt dat het niks is & het blijkt iets ergs te zijn! succes ermee

Ik vond laatst ook al een soort bobbeltje in mn nek. Maar nu voel ik 'm niet meer.

dat heb ik ook gehad.
je kunt voor de zekerheid naar de dokter gaan, maar bij mij was het toen een lympfe van mijn nekwervel, als je een wondje hebt gehad in je gezicht gaat het daarnaartoe, het voert zich af. misschien kun je het even googelen ofzo?

het kan een opgezwollen kliertje zijn, ik weet niet of je er meerdere hebt en of je erg moe bent? want een vriendin van mij had dat ook, was naar de dokter gegaan moest bloedprikken en er kwam uit dat ze pfeiffer had. ( ik weet niet hoe je dat schrijftxd) xx

Ik heb het ook, en mijn vriend heeft er ook 2. Maar doet het bij jou ook pijn?

uh, nee, alleen als ik er echt recht op druk ofzo, niet als ik aan de zijkant druk. Maar wel recht erop druk.

en ik vind de dokter niet eng, maar straks heb ik één of andere enge ziekte. Dat vind ik wel eng xd.

heey, dat heb ik ook en ik liet het mijn moeder zien en die zei dat het een lymfe was ofzo. Maar bij mij doet het geen pijn…

heey, dat heb ik ook en ik liet het mijn moeder zien en die zei dat het een lymfe was ofzo. Maar bij mij doet het geen pijn…

Ja hehe, beter weet je dat toch, dan kan je ertegen behandeld worden.

Ik heb er nu al 2 jaar een maar heb er geen last van, ga er dus ook niet meer mee heen. Maar mijn vriend heeft er een vlak bij zijn kaak, die is kleiner maar die doet wel pijn… Alleen weet niet wat het is.

dat heb ik ook wel is gewoon opgezwollen kliertjes ofzo. als je het niet helemaal vertrouwd kan je naar de dokter gaan maar dat is iets vrij normaals geloof ik

oke. (:
als meer het hebben, doe ik er wel niets tegen ;p.
heb er geen last van ofzo.

dat heb ik ook
maar ik maak me er totaal geen zorgen over,ik geloof niet dat het iets erg is ofzo.