Bobbeltje in m'n nek

Hee,
Ik ben 12 jaar en heb een bobbeltje in mijn nek zitten. Je kan hem niet zien maar wel voelen, het doet ook best wel pijn. Ik vraag me af of een van jullie hier ook iets van weet? Ik heb er namelijk best wel last van. Ik had zelf ook al op internet gekeken, en ik kwam uit op een vetbultje of kanker. Nou ga ik er zelf niet vanuit dat ik kanker heb. Maar een vetbultje zou verschuifbaar moeten zijn, en dat is bij mij niet, het is namelijk best hard. Weten jullie wat het zou kunnen zijn?

Hoelang heb je hier al last van? Als dit al lange tijd is kun je misschien het beste even langs de huisarts gaan. Waarschijnlijk is het onschuldig, maar dan zit je in ieder geval niet in onzekerheid.
Als je dit nog maar een paar dagen hebt, kan dit ook een opgezwollen lymfeklier zijn, als je bijvoorbeeld een beetje verkouden/ziekjes bent is dat heel normaal.

Misschien is het een onderhuids puistje. Die doen vaak pijn en ik heb ze ook wel eens. Ga maar even naar de dokter als het over een paar dagen nog niet weg is.