Bobbeltje in mijn nek

Heyyy,
Ik heb sinds ongeveer een week een bobbeltje in mijn nek van ongeveer 1 cm. Je kunt hem een beetje bewegen en hij doet niet echt pijn. Ook heb ik heel veel last van hoofdpijn, ik heb al een beetje op google gekeken maar ik word niet echt wijzer. Het zou kunnen dat mijn lymfklier gewoon opgezet is, maar ik ben niet ziek geweest of verkouden. Iemand die hier iets meer vanaf weet? Want ik maak me best wel een beetje zorgen. Ik ga trouwens sowieso als het Woensdag nog niet weg is naar de dokter.
Dankjulliewel!

Heee dat heb ik ook s:
Ik heb elke dag last van nekpijn, en midden in mijn nek zit een bobbel die kraakt als ik het zeg maar masseer s: Ik heb het wel al een paar maanden en als ik mijn hoofd draai kraakt mijn nek ook. Ik weet ook niet wat het is!

Waarschijnlijk is het dat lymfeklier want ik heb al jaren dat. Soms is die weg maar…,

Nee niet dat ik me kan herinneren.
Maar @mybe ik heb niet dat het kraakt ofzo, het zit bij mij aan de zijkant van mijn nek ongeveer 15 cm onder mijn oor. Maar dat bij jou klinkt ook niet echt goed ghehe

Ik heb het ook al 2 jaar, echt heel me nek zit onder de rare bobbels en soms voelt het een beetje spierpijn achtig. Maar ben al 3 x naar dokter geweest en telkens zegt ie : Maak je nou niet zo’n zorgen het is echt niks .
Dus okee… daar zal ik dan maar aan moeten geloven ;p

Ohnee bij mij zit in mijn nekwervel, dus het kan gwn bot zijn dat kraakt s: maar als ik ontspannen ben dan voel ik niks maar kraakt mijn nek nog steeds wel als ik met mijn hoofd rondjes draai. Als ik stress heb dan heb ik erge nekpijn, kraakt het en krijg ik altijd hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd rechts naast mijn rechteroog s:

Ik heb hetzelfde als mybe alleen bij mij doet heel zeer en zit vaak me nek vast. Maar je kunt het beste even langs doktor want klinkt niet echt helemaal gezond hoop voor je dat het niet ernstig is. En misschien is het vetbultje had me nichtje en vriendin van me ook allebij bij oog.

is het niet gewoon een (stress) knobbel in je spier? die kan je laten los masseren… ik heb er verder geen verstand van maar kan me herinneren dat mijn moeder dat ook krijgt als ze niet eens in de zoveel tijd die knubbels eruit laat masseren

^ Zou misschien ook kunnen, ik ben gewoon wat bang omdat een vriendin van mijn moeder precies hetzelfde had en die is aan lymfklierkanker overleden. En ik ben nogal een stresskip haha

-

beterschap

-

Ik moet sowieso binnenkort naa de huisarts dus vraag ik dit ook meteen (:

-

-

Ik moet sowieso binnenkort naar de huisarts dus vraag ik meteen na wat er met mijn nek is!

whoa dat was wel een beetje erg veel dubbelpost ;d

Ik heb het ook een tijdje terug gehad en dat was een opgezette lymfeklier. Maar hij was aardig groot en toen heb ik hem weg moeten laten halen door middel van een operatie. Maar volgens mij gaan de meeste opgezette lymfeklieren wel vanzelf over. Ik zou eerst een tijdje wachten en als het na een lange tijd nog niet weg gaat zou ik naar de huisarts gaan!

Kan het niet zoiets zijn: http://www.mediance.nl/me…003/167/2/vetknobbel.html ? Het is maar een gokje, maar omdat je zegt dat je er geen last van hebt of pijn aan hebt.

Ik heb zoiets ook een paar keer gehad en bij mij was het gewoon door de stress en ik had ook hoofdpijn etc dus het is niks ernstig…het gaat vanzelf over…maar als je er mee zit dan zou ik naar de huisarts gaan…