Bobbel in mijn buik (vaag)

Hii

Ik weet niet wat het is of wat je er tegen kan doen, dus vandaar dit vage topic :stuck_out_tongue:
Ik heb een bobbel in mijn buik.
Het is geen vet of spier maar wel hard…
Heeft iemand dat ook?

xx

Onderaan je buik, bij je darmen?

Ik zou naar de dokter gaan.
Met bobbels weet je het nooit zeker.

ietsjes hoger, maar wel ongeveer daar ja

ik zou even naar de dokter gaan inderdaad, met al die vreemde ziektes waar je tegenwoordig tumoren van krijgt weet je het maar nooit :stuck_out_tongue:

Heb je het vooral als je ligt of ook als je staat, want bij mijn zijn me darmen verstopt en als ik lig en adem gaat er bij mij ook een ‘‘bal’’ heen en weer.

allebij even erg, en die bal gaat niet op en neer ofzo
Hij word wel groter als ik gegeten of gedronken heb.
Misschien is het mijn maag? (denk het niet, die zit daar als het goed is niet)

Misschien een stuiterbal ingeslikt? grapje.
Misschien een lintworm ofzoiets, toch even naar de dokter?

oeps dubbelpost.

Denk dat ik maandag wel even bij de huisarts langs ga ja,
maar bij een lintworm heb je toch veel honger?

Heb je die bubbel altijd al gehad dattie eerst wat kleiner was( voelde je misschien al eerder iets zitten) of iss het opeens zo gekomen en deze grootte gebleven? als het de eerste is, kan het een gezwelletje zijn die je nu pas merkt omdattie nu pas zo groot is? IK WIL JE ECHT NIET BANGMAKEN! GEZWEL HOEFT NIET ALTIJD KWAADAARDIT TE ZIJN!

Het is niet echt een gezwel ofzo, het is een ophoging op mijn buik :stuck_out_tongue:
En ik weet eigenlijk niet hoelang ik dat ding al heb, het viel me een paar weken geleden op, dacht dat het wel weg zou trekken, maar nog steeds hetzelfde

Mijn vriend heeft altijd dat zijn maag uitzet alsie veel eet, en dan zet heel zn buik beetje uit in een bobbel vorm. En alsie dan een dag normaal eet is het weer weg… Misschien is het ook zoiets?

Dat zou goed kunnen!
Is toch niet erg ofzo he?

Al naar de dokter geweest?

Ja, hij zei dat het niks erg was.
Gewoon mijn buik dus :stuck_out_tongue:
Gelukkig maar

Gelukkig voor je;D

lol mijn maag is eenbobbel xD

Gelukkig was er niets =D

Maar met bobbels en knobbels altijd naar de dokter gaan, want je weet maar nooit.
en ja ik spreek uit ervaring.