BNTM

Wie gaat het volgen, Benelux’ Next Top Model? :slightly_smiling_face:
Vanavond de eerste aflevering. Ik ben benieuwd!

'De meest spetterende zoektocht naar het nieuwste topmodel gaat maandag 14 september van start in een splinternieuw seizoen Benelux’ Next Top Model. In de eerste aflevering zie je welke modellen een plek in het gewilde Top Model Mansion weten te bemachtigen. En dit keer zijn dat zowel Nederlandse als Vlaamse meisjes.

The lucky few zijn in hun nopjes als zij hèt vrijkaartje voor het modellenhuis op zak hebben. Ze hebben er immers een shoot te midden van monsterlijke wrakstukken moeten trotseren én een keihard catwalkles van Mariana.

Maar dan zijn de kaarten ineens heel anders verdeeld en gaat de deur open…Daar staat een nieuw meisje die verzekerd is van een slaapplek. Maar hoe komt zij hier en is het wel eerlijk? Is hun eerste overnachting in huis dan toch onzeker? Een ding is zeker, de eliminatie van de jury volgt die avond nog en is onverbiddelijk: één iemand moet het huis al verlaten!’

ooh, begint dat vanavond alweer? :grin:
ik ga zeker kijken, hihi. ben ook erg benieuwd.

Ik wil het wel zien, opzich
maar komt gelijk met Private practice!
En om het nou op te nemen… Zo leuk vind ik het ook weer niet :stuck_out_tongue:

ik ga kijken
als ik het niet vergeet
als ik m’n wiskunde af heb

oke als ik mijn wiskunde niet af heb kijk ik het toch maar boeiend

ik ga kijken!

ik ga zeker weten kijken.

Oohja, dat is vanavond he!
Bedankt, haha.

Haha, ik had een mailtje gekregen van Bastiaan, en toen dacht ik: Ohja!
en nu was ik 't alweer vergeten xd

dankje voor de herinnering :’)

Zou best willen kijken, maar heb al wat te doen

Geen tijd.

Ik ga 't zeker volgen, al is 't maar om Janice te zien die er ooit in gaat komen xD

ga het ook kijken!althans vond ik de modellen in het voorstukje niet echt veel bijzonders vergeleke vorige seizoenen.
en daarna komt project catwalk en dat is nog net iets leuker :slight_smile:

Ik ga ook zeker kijken!

Ik ga het wel kijken, maar niet helemaal volgen.

vanavooooond hihi ik ga 't volgen, ookal vind ik antm leuker :slightly_smiling_face:

x

De jury daarvan is ook leuker! ‘‘Miss J Alexander fan’’

is dat nou een man of een vrouw?

Waarom heet het Benelux NTM, als het alleen voor Nederland en België is? :’) Ik weet nog niet of ik het ga volgen, ik vind de Nederlandse versie meestal niet zo leuk.