BN-koekjes

Wie O Wie weet of bn koekjes nog ergens hier verkocht worden. Ik kreeg ze toen ik nog klein was altijd mee naar school maar kan ze nu nergens meer vinden. Afgelope vakantie zag ik ze ineens in Frankrijk, maar helaas heb ik zojuist de laatste opgegeten.

http://i54.tinypic.com/73mohl.jpg

dat zijn toch die koekjes (in de vorm van broodmet zo’n gezichtje en chocola er tussen :grinning: (lekker duidelijke omschrijving :cold_sweat:)
omg jeugd sentiment!

maar weet helaas niet waar ze te koop zijn!

jaa diee heb ff een plaatje serbij gezet :stuck_out_tongue:

Oh die zijn lekker :B

Je hebt ook gewoon ronde koekjes in zo een grote rol voor heel weinig geld inzowat elke supermarkt :B

Wel zonder gezichtje, maar smaakt precies het zelfde.

i love it!
echt jeugdsentiment… zucht

OMG!!! BIJ DE ACTION! En bij de deen

Bn Bn toetoeedoedoedoe, BnBn toetoedoetoeee *krijg het liedje gelijk in haar hoofd* idd echt jeugdsentiment! Maar wat hierboven al gezegt werd: ze verkopen het wel in een rol! Dat is echt 80 cent voor 20 koekjes ofzo :stuck_out_tongue:

Belangrijke nederlander koekjes?

Edit: ik zie net je foto, ik vat wat je bedoelt : D. Nee sorry, niet meer gezien!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
ZO LANG GELEDEN !
HEETTE ZE BN?
NEE TOCH?

Die had ik vroeger ook altijd! Ik vind ze nu al tijden niet lekker meer, maargoed.

Geen idee of je ze nog ergens kan krijgen, maarre, deze smaken precies hetzelfde als ik me goed herinner:

http://www.hollandsbest.com/cookies/images/prince_lu_12592_chocolade.jpg

aaah die ik vond ze vroeger zoooo lekker

hahaha dat liedje :") en die prince kan je gewoon (hier dan) overal nog kopen

Oehh lekker!
Vroeger nam ik die ook altijd mee naar de basisschool!
Die reclame met dat liedje; BN BN tududududu BN BN tudududu BN BN tududududududududuu!

wwooww zoveel reacties ineens haha. Jaa ze heten echt BN :stuck_out_tongue: Ik weet dat je ook andere versies ervan heb maar jaa ik kreeg ze eerst altijd mee dus jaa stukje jeugd haha :stuck_out_tongue: @ JUUL ogosh serieus!? dan ga ik binnekort ff naar de action

ohhh ik wil er nu één!

hahah me 2, kreeg gelijk dat liedje in me hoofd :stuck_out_tongue:

Dat liedje zit meteen weer in m’n hoofd haha!

Dat is lang geleden dat ik die koekjes voor het laatst nog ergens gezien heb. Ik weet nog wel dat ze in Vanille en Chocolade waren. Ik had er een bewaardoosje van waar er 2 in konden. Ik nam ze wel eens mee naar school :stuck_out_tongue:

Ik zag ze vanmiddag nog bij de Plus!