Blyk

Ben jij al lid van blyk?
Ik wil er misschien lid van worden maar ik wil eerst even de ervarin va andere gebruikers weten?

Voor de meiden die het nog niet wisten blyk is een jongeren provider www.blyk.nl ( je spreekt het uit als blik )

Ziet er wel goed uit eigenlijk.

Maar geen ervaring mee, sorry!

ervarin = ervaring

Nope, ik heb het niet zo op die nieuwe providers om eerlijk te zijn. Ik blijf bij mijn oude vertrouwde Vodafone

ja ik zit momenteel ook bij vodafone maar blyk is een onderdeel van vodafone ofzo maar dan voor jongeren

Er zit iets achter :’)… Ik geloof niet dat het zo is, ik blijf wel bij m’n vodafone.

nee er zit niks achter!
ik heb het en heel veel vriendinnen van mij ook, waar ik nu gratis mee kan bellen
en ik kan al een half jaar smsen met maar 1 keer 10 euro opgewaardeerd te hebben, terwijl er eigenlijk om de 3 maanden op die site staat haha. Echt geweldig! :grinning: het enige nadeel is dat je best wel word volgespamt door advertenties.

Maar even een vraagje. Als je toch nog van plan bent om een simkaart te bestellen, zou je dan mijn blyk-code willen gebruiken? Want dan krijg ik gratis internet haha:$ en het kost voor jou niks extra’s ofzo. Dit is mijn code:
jsbpqpkm

@wahdofok
op de site staat gemiddeld 1 reclamesmsje per dag,
maar het is dus veel meer?
&krijg je die ook 's nachts? xd

nee ik krijg ze doordeweeks tussen 10 uur en 5 uur denk ik. En in het weekend krijg ik ze alleen maar echt in de middag. En het verschilt een beetje, meestal krijg ik er 2 per dag. Maar ik lees ze niet eens, ik verwijder ze meteen.

Ik zag daar ook advertenties van, maar ik dacht ook dat er iets achter zat. En inderdaad, 1 smsje per dag, is het meer? Want met die spam zou ik het ook niet willen.

ofja trouwens, ze hebben me er vandaag nog niet eens een gestuurd en gister ook niet. Dus het verschilt echt heel erg :stuck_out_tongue:

nja soms is het nog wel leuke spam. Als je een simkaart besteld moet je eerst een enquete invullen. En ik krijg eigenlijk alleen maar spam over de nieuwste films, mode, artiesten, kortingcodes en soms van die vage puzzeltjes ofzo xD
mja ik vind blyk echt geweldig in ieder geval hahah, ik bespaar er echt iets van 200 euro per jaar mee, als je nagaat dat ik per maand 20 euro btg moest kopen.

@wahdofok
maar is het echt vreselijk irritant?
of wen je er wel aan?

nja soms is het wel irritant, dan denk je zovan jeeej ik heb een sms!! :grinning:
ooh… het is blyk -.-
maar ik ben er wel aan gewend, en ik heb het er ook wel voor over eigenlijk :stuck_out_tongue:
ik zou ook je vriendinnen overhalen om dat te nemen trouwens, dat is echt relaxt want dan kun je ermee gratis bellen ahahh

maar ehm sorry dat ik zo opdring, maar als jullie nog van plan zijn om blyk te nemen, kan dat dan met mijn code? :stuck_out_tongue: haha want ik hoef nog maar 1 iemand en dan heb ik internet :grin:
code = jsbpqpkm

noujaa ik denk dat ik niet voor blyk ga maar voor ben
dus ik gebruik je code niet :frowning_face:
als ik iemand ken die het neemt, zal ik doorverwijzen naar dit topic ;p

haha oke! dankjewel (:

Maar kun je wel evengoed je oude telefoonnummer houden? Wat is dat trouwens met die code, dat snap ik niet helemaal eigenlijk. Ik weet trouwens niet of ik voor blyk ga, en ook niet wanneer, zolang mijn telefoon nog enigszins werkt hou ik deze nog maar aan haha.

nja dat kan, maar dat moet je wel een weekje wachten. Dus dan heb je een week een ander nummer. Dat vond ik te veel moeite, had gewoon iedereen gesmst dat ik een nieuw nummer had, je hebt toch 1000 gratis smsjes ;p

als je die simkaart hebt besteld, krijg je een unieke blyk-code. En dan is het eigenlijk de bedoeling dat je 3 mensen overhaald om met jou code blyk aan te maken en dan krijg je gratis internet ;p