hee, ik heb een probleem. Ik heb 3 weken geleden blyk aangevraagd aan dat ging allemaal goed, ook het activeren. Ik heb 10 euro opgewaardeerd maar nu heb ik nog maar 0.59 cent (na drie weken) Ik heb niet gebeld naar niet-blyknummers. Ik heb wel blyknummers gebeld en soms kreeg ik de voicemail. Ook heb ik wifi op mijn mobiel maar ik ga alleen thuis op internet. Ik heb mijn bluetooth altijd uit. Ik weet dus niet waar het aan ligt. Weet iemand het wel??
Up!
upje
niemand?
up…
Bij sommige mobiels maakt hij automatisch contact met internet. Dan moet je even naar die instellingen kijken…
dan moet je vodafone internet even verwijderen en dan zorgen dat als je op wifi zit dat je dan ook echt op wifi zit kun je bij internet instellingen wel kijken
up
bedankt voor de reacties
Ik weet niet of het alleen aan het internet ligt, mijn vriendin heeft hetzelfde probleem en zij heeft geen wifi
naar de winkel gaan?
Ja dat ligt aan het internet, sommige mobiele telefoons gaan automatisch op internet als je een keer op internet hebt gezeten, dat deed de mijne ook, moet je je mobiel uit zetten als je op internet hebt gezeten en dan weer aan.
Beetje lastig maar bij mij werkte het.
Blyk waarschuwd daar ook voor volgens mij…
Succes!
bedankt
up
ik weet niet wat voor mobiel je hebt maar dat had ik ook met mijn nokia. daar had ik wats app op ofzo en dat maakt ook verbinding met internet maar datz eggen ze niet altijd. had er ook altijd problemen mee maar nu niet meer.