Blyk geen gratis smsjes/belminuten

Heey,

Ik heb al een tijdje blyk. Nu heb ik na 3 maanden weer opgewaardeerd maar ik heb nog steeds geen smsjes. 18 maart heb ik opgewaardeerd. Normaal krijg ik de gratis smsjes/belminuten altijd rond de 23ste.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar daar krijg ik geen reactie op. En nu kost 1 smsje 23 cent. Dus het gaat nu serieus hard met mijn beltegoed. Heeft iemand enig idee wat nu het handigste is om te doen?

Xx

Heb je NA 3 maanden opgewaardeerd of binnen die 3 maanden? Als je bijvoorbeeld maar 1 dag te laat hebt opgewaardeerd, telt het niet meer he… Dan moet je gewoon een maand smsen voor 23 cent (wat heel kut is, heb het ook een paar keer gehad) en dan krijg je die smsjes na een maand alsnog. Als dit niet het geval is, moet je eventjes bellen! Bij mij was het ook een keer fout gegaan en toen hebben ze de smsjes gewoon alsnog ‘gegeven’ :slight_smile:

Dankje, ik heb binnen 3 maanden opgewaardeerd. Ik ga idd het telefoonnummer opzoeken om ze te bellen!

Huh, ik kan heb nummer van de blyk klantenservice niet vinden. Weet iemand toevallig waar ik die kan vinden?

Huh ik zou toch echt zweren dat ik toen gebeld had :’) Of dat was met m’n vorige telefoon… oke, nou ja in ieder geval: gewoon nog een keer mailen (of even afwachten op een antwoord) en anders misschien Vodafone bellen? Blyk valt immers onder Vodafone.

je krijgt pas binnen 5 werkdagen bericht.