Blyk: 1000 smsjes (etc.) werken niet?

Hee!

Ik heb afgelopen week een simkaart van Blyk ontvangen,
nou heb ik het opgewaardeerd maar ik heb nu alleen 10 euro, maar nog geen 1000 smsjes enzo?

Weet iemand hoe dit kan, en wat ik eraan kan doen?

Ook hadden ze het over vodafone BloX moet ik dat ook nog kopen ofzo?

Alvast bedankt!

Xxx

Ik heb dat ook maar je moet gewoon de stappen volgen. Volgens mij komt het echt vanzelf? Misschien moet je nog even wachten

jah ik dacht misschien duurt wel een dag ofzo, voordat ik het krijg, maar morgen heb ik het eigelijk ookal nodig! :astonished:

Oh bij mij duurde het niet meer dan twee minuten eigenlijk, weet je zeker dat je de smsjes nog niet hebt?

Nee maar er staat ook dat je de simkaart er deheletijd in moet laten zitten en dat heb ik ook niet gedaan…

moet je niet eerst een telefoongesprek voeren om de kaart te activeren?

Had ik ook, ik heb bij contact ofzo, op blyk.nl een vraag gesteld daarover, zoiets van: Ik heb wel 10 euro opgewaardeerd maar geen gratis blyktegoed gekregen, hoe zit dit?
Kreeg ik na een paar dagen antwoord, zoiets van: Jaa, heel vervelend dat dit niet automatisch is gegaan, wij hebben dit voor jou geactiveerd.
En alle kosten die je hierdoor hebt gemaakt zijn weer teruggezet.
Dus tip voor jou, stel ook zo’n soort vraag aan blyk!
Als ie et nu nog niet doet dan! :wink:

Oja, en je moet GEEN vodafone blox gaan kopen hoor! :wink:

Waarom niet?

Even contact opnemen met blyk, dan helpen ze je :slightly_smiling_face:

Als je blyk hebt hea, dan moet je dat niet doen.
Want dan is et geld verspilling! (:
Want dan betaal je 10 euro voor blyk, maar dan betaal je daarnaast ook nog eens 10 euro voor blox.

Die 10 euro voor blyk is voor 3 maanden, dus per maand ongeveer 3,50. En blox (internet toch?) is voor 1 maand :slightly_smiling_face:

werkt het echt? is het een aanrader? want het klinkt allemaal bijna te mooi om waar te zijn…

Jaaa, het werkt echt! En is een aanrader! :wink:
Het klinkt idd mooi, maar ik ben er echt blij mee!
Al mijn vriendinnen hebben blyk, dus dat is leuk, met bellen enzoo.

Nou ik heb blyk en opzich is het best fijn al die smsjes maar soms word ik er echt gek van… Want als ik perongeluk op internet zit en ik heb geen btg krijg ik om de 30 seconde een smsje met dat ik niet genoeg beltegoed heb. Ik lette is een x niet op want mijn mobiel stond op stil en ik had 30 smsjes ofzo daarvan. Ik heb nu ook weer gedoe met blyk en ze sturen geen mail terug. :S

ik heb ook blyk en heb ook problemen mee gehad. indd ook van om de 2 sec een nieuwe sms ‘uw beltegoed is te laag, waardeer op via www.blablablka.nl’

maar heb nu nog steeds blyk, wel andere sim (was andere kwijt)maar heb nu geen last mee. (:

heb wel een keer gehad dat ik niet optijd had opgewaardeert, maar dan heb je pech en moet je het een maand met je btg doen. die internet blox moet je wel kopen van je 10 euro die je nu hebt.dus je kunt ook steeds maar 1 x per 3 maand internet hebben op je mobiel.

heb nu dus geen problemen meer maar kan nu ook niet zonder blyk. zou niet weten hoeveel btg ik kwijt zo zijn als ik niet 1000 gratis smsjes had.