Blushes!

waar hebben jullie je blush vandaan (welk merk)? ik heb zelf een hele lichte huid en vroeg me af welke blush ik dan het best kan hebben, dus iemand tips? alvast heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Mijne is ene soort bronzer (als blush) van de H&M, maar denk dat je heeeel licht roze moet nemen voor ene lichte huid

Ik heb geen blush nodig, ik bloos al de hele dag van mezelf. (Tja. Niet altijd iets om blij mee te zijn, maar het ziet er gezond en vrolijk uit)

Ik heb een blush van catrice, hij is donkerroze en hij past ook mooi bij een lichte huid.

bedankt! iemand ervaring met de gosh multicolor blush?

Ik gebruik die van de Hema… is goedkoop en werkt ook mooi (:

Ik heb ook een blush van de Hema, de wet 'n wild blush. En die zijn echt zó mooi! Je moet maar gewoon wat proberen, en wat voor geld is de hema nou? Is echt super goedkoop

Ik doe meestal donkere blush poeder, ik vind roze of rood niet zo mooi

Ik heb een blush van chanel, had ik gekregen. Hij is rood/roze. Maar ik ga een oranje/perzik achtige blush halen, omdat oranje beter bij mn huid staat (ik heb een hele lichte huid)

Maar het verschilt altijd qua gezicht welke kleur het beste staat. Want bij een vriendin staat een oranje achtige blus weer niet mooi (en zij heeft ook een hele lichte huid)

Mijn huid is trouwens ook licht, ik gebruik dus gewoon de meest lichte blush van Hema (nr 1 gewoon dacht ik)

Ik heb van maxfactor en essence, vind ze allebei fijn. Je moet een beetje uitproberen wat mooi bij jouw gezicht staat, licht aan je huidskleur en haarkleur enzo.

up? :cold_sweat:

Uhm, ik heb er een aantal:
Dekkend roze, van Sephora
Zacht roze, van Sephora
Bronzerachtig, van Sephora (was toen een 3 voor 10 euro actie)
Wat donkerdere roze/rood, Maybelline
Perzikkleurig, Bourjois