Blush

Het lijkt wel of er in álle poeders glittertjes zitten. Prima, maar voor een blush, vind ik dat toch echt minder…

Weet iemand een blush (niet te duur) zonder glitters? In al die goedkopere blushers zitten altijd extreem veel glitters (H&M, Essence enz)

ik niet, sorry

up!

Ja dan ga ik toch maybelline zeggen. Weet niet of je dat te duur vind?

Ik heb er een van Gosh waarbij het wel meevalt…

Dat dream mousse blush van Maybelline, zijn die nog in de verkoop? Ik heb ze namelijk al een tijd niet meer gezien en ik vond 'm toch wel goed eigenlijk. Alleen ben vergeten of daar glittertjes in zitten hahaha :grin:

ik heb een peachy kleur van catrice ^^ gebruik hem nu elke dag! it’s soooo pretty! en er zitten geen glittertjes in… ze hebben hem trouwens ook gewoon in het roze… maar ik heb een gele ondertoon… dus dat staat mij niet

Ik heb er 4 zonder glitter, maar die zaten in zo’n make-up koffertje, weetjewel… Maarja, ik gebruik nooit blush.

Ehhm, gewoon goed rondkijken denk ik :slightly_smiling_face: en je hebt ook van die Lip&Cheek Stains, die zijn sowieso mat :slightly_smiling_face:

Die van de HEMA :slightly_smiling_face:

volgens mij is hij niet meer te koop. ik hem nog, er zitten wel wat glitters in.

die van catrice! zijn er in twee kleuren en zijn helemaal matte :slightly_smiling_face:
vind het ook erg mooie kleurren

Keb er een van de Sephora, het lijkt alsof er glitters inzitten,
maar als ik hem op doe zie ik er geen 1 :stuck_out_tongue:
Hou zelf nmlk ook niet van die glitters op mn hoofd …

Essence heeft ook een paar nieuwe blushes in het assoertiment zonder glitters =D

Oke dankjulliewel!! Ik ga 's kijken morgen.

ik heb er van nivea zonder glittertjes :slightly_smiling_face: natural beauty ofzoiets :grinning: