Blush zonder glitters

oke :slightly_smiling_face:

Dat plaatje/ die link die je stuurde, die heb ik ja, in een doorzichtig doosje.
En je hebt dus 3 kleuren zag ik, gewoon even testen welke kleur je het mooist vind ; ) Oh, en ik vind hem wel goed n_n

ow dan bedoel ik een ander :blush:

Dat zielepieterig was anders bedoelt :grinning_face_with_smiling_eyes: er zijn 3 meiden in me klas met dyslexsie en hun altijd maar lopen zeiken als ze een fout maken , ja het komt daardoor.
Leuk is het niet dat kan ik begrijpen , maar neem dingen soms ook gewoon aan.

Spraakachterstand (niet officiele benaamwoording) = Zeg maar dat ik vooral vroeger last heb met het uitspreken van bepaalde woorden, lettergrepen etc. Je merkt het niet maar ik stotter dan erg snel etc
NIET BELANGERIJK ofz.

Maar ik weet volgens mij is er ook een goeie van Chanel en YSL.

ja kijk mensen zonder dyslexie weten niet waar ze over praten want als je elke dag wel 12 x gecoriseerd op ben je het op een ent gewoon zo zat.
misschien heb ik ook wel een spraakachterstand. soms stotter k ook wel eens.

Dan heb je het niet. Dat komt dan door je dyslexie.

Ik word altijd verbeterd. Dan zeg ik gewoon kom me niet verbeteren want slimmer word ik er niet van wel irritanter.

Sjah maar even OffTop

Ik heb het ook. En het stomme is dat al dat verbeteren toch niet helpt omdat je het toch niet automatiseert :frowning_face:

Maar goed: Ieder merk heeft er wel een denk ik. Etos?

ja idd. en ze blijven het zeggen. maar het werkt niet.

Hahah, misschien een dislexie topic openen? : P
(help, ik weet niet eens hoe je het typt =S en ik heb het niet eens u_u)

Etos heeft er ook een :stuck_out_tongue: *werkende daar.

Maar ik begrijp het wel , want het is ook irritant als mensen het telkens verkeerd doen. Maar als je zegt dat je dyslexie hebt niet zielig lopen doen zoals sommige, want dan is het juist erger.

MAAR DIT IS OFFTOP.
We stop talking about this.
End off discussion.

haha dit lijkt idd wel een dislexie topic :stuck_out_tongue:.

ik heb ff gekeken bij essence, en die heeft er wel 1 zonder glitters! :grinning: ik ga hem halen, er is nu 30% korting :slightly_smiling_face:.
thanks allll ('l)

Ik heb er eentje van de Body Shop,
in zo’n tubetje,
geloof niet dat er glitters inzitten, ze zijn toch in ieder geval niet zichtbaar