blush met natuurlijk roze wangetjes?

Hej,

Ik sta op het punt om voor het eerst een bestelling te doen bij nonpareilboutique. Ik had een mooie roze cremeblush gezien van NYX, maar ik vroeg me af: is het wel mooi om een (roze) blush te dragen als je van jezelf ook al roze wangetjes hebt? Want ik ben in het midden van mijn wangetjes altijd roze, en blush doe je meer daarnaast, dus dan heb je eigenlijk dat er zo’n groot gedeelte helemaal roze is. Of moet ik daar helemaal niet over nadenken?

En weet iemand hoelang het duurt voordat je iets uit Amerika/van nonpareilboutique binnenhebt? Dit is voor het eerst dat ik mezelf trakteer op mooie make-up, ik draag nu eigenlijk alleen maar oogschaduw en eyeliner… :dancing_women:

Als je van jezelf al rooie wangen hebt, weet ik niet of het mooi is. Als je dan graag blush op wil zal ik eerst een beetje (groene) concealer op doen met wat foundation er over heen, en dan een blush.

Ahah, ik zie het helemaal voor me…
In mn gedachten ziet het er nogal raar uit…
Maar het kan best mooi zijn ;d
Op boozyshop.nl heb je trouwens ook bushes van NYX. Of maak ik nu reclame? dan haal ik het wel weer weg ;d

Geen idee.
Maar kan je niet beeter bij de boozy shop bestellen? Ze verkopen ook NYX én het is in Nederland.

Oh serieus, dat wist ik niet, bedankt :slightly_smiling_face:

Ik word van mijzelf snel roze/rood en dat staat mij dan echt lelijk! Kan ik dan niet beter geen blush dragen? Mijn huidskleur is tussen normaal en lichtgetint in…

Je kan een laagje foundation/concealer eronder dragen, dan haal je die roze/rode vlekken van jezelf weg en dan doe je wat blush op de appeltjes van je wangen?

Het is dan juist mooi, een meisje uit mijn klas heeft ook hele rode wangen en nu heeft ze een roze blush gekocht. Het maakt het rood mooi. (:

Oja die concealertip is wel goed! Ben alleen best wel een noob wat make-up betreft, en ik heb ook best een aparte huidskleur dus ik denk dat het best moeilijk is om een goede concealer te vinden voor mij…

Hmm dilemma: via die boozysite is mijn make-up 38 euro, en via die Amerikaanse site 32. Het verschil is niet supergroot, maar ze hebben mijn favolipgloss niet meer op voorraad bij die boozyshop… :rage:

Serioussssssssss…

Ik heb bij boozyshop wat besteld, en ipv deze kreeg ik een simpele eyeliner… Ik had een eyeliner en mascara in 1 besteld… :S

http://www.boozyshop.nl/images/productimages/smaller/Duo-Dip-It.jpg

lol raar van die eyeliner.
Ik ben ook wel best rood van me eigen maar ik gebruik van te voren BB cream op mijn gezicht.
Hierover doe ik fel roze cream blush op de appeltjes van me wangen (ik heb een beetje een langwerpig gezicht dus bij mij kan het wel) en dan smeer ik dit uit naar opzij en naar boven tot zowat naast mijn ogen.
Dit ziet er wel goed uit vind ik.

Dankje voor de tip!

Echt stom joh, van die eyeliner. Ik heb iets van 7.95 betaald ervoor, krijg ik zo’n goedkoop eyelinertje… :crazy_face:

Mail dan ff naar boozyshop zelf, ze gaan daar altijd heel goed om met klachten. Klagen is makkelijk als je ze geen kans geeft het te herstellen ;-).

Als je kort in je handen wrijft, daarna verkleuren je handen in een bepaalde, rode, roze of oranje gloed.
Die kleur moet je hebben voor op je wangen dan.