Blunders

hoi :slightly_smiling_face:

Wat zijn jouw ergste blunders?
hahaha!:stuck_out_tongue:

xx

uhm, ben een keertje in school van de trap gevallen, mja dat was het wel zown beetje:P

Eiglijk teveel om op te noeme. Maar vooral struikele over dingen enzo xD

Ik dacht een keer dat een man, mijn vader was…
Toen begon ik een heel verhaal tegen hem te houden.
Keek ik hem aan, Was het dus een hele andere man :stuck_out_tongue:

blunders:

kan ik net zo goed heel me leven gaan vertellen… want khep zoveel blunders al meegemaakt
denken dat een bekende ergens loopt en roepen en zwaaien en dn is het die niet…
of gewoon omvergelopen worden!
of dat je voor een groep jongens staat en struikeld over je tas ( gister nog gebeurt)
of dat je bij een groep jongens zit… en dat je bij een vriendin op schoot zit en die opeens haar benen open doet zodat je op de grond ligt. ( ook gister gebeurt) zou ik nog even doorgaan… najah dit soort blunders overkomen mij altijd…

of vroeger paar jaar terug dus… dat ik uit de wc kwam bij een clubhuis met wc papier uit me broek… ( gelukkig was ik toen klein)

Bijna elke dag maak ik wel een blunder mee. Gister bijvoorbeeld nog. Ik en een vriendin hebben de tik gekregen om met onze wenkbrauwen op en neer te bewegen als we elkaar zien ofso. Nou deed ik dat dus naar haar, maar er liep een jongen voor me. Hij dacht waarschijnlijk dat ik het naar hem deed want hij lachte en knipoogte naar me. Zo stom, hij was nog lelijk ook. humpff =|

Hmm… mn ergste blunder? :? Ik heb dr wel een aantal: precies over dat ene natte plekje lopen en uitglijden, en het vervolgens nog een xtje doen :astonished: En ik loop altijd tegen vanalles op :stuck_out_tongue_closed_eyes:
De beste blunder die ik ken heeft mn zusje gemaakt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ze ging ff bewijzen dat ze haar beker melk ophad, dus keert ze um om… Helaas bleek ie tog nog niet leegt te zijn! xD :stuck_out_tongue:

Hee
Ik was een keer bij zo’n veeet leuke jongen op de webcam, en toen ging ik zo mijn pyjamabroek showen, dus ik ging op mijn stoel staan zodat hij mijn geweldige(:wink:) pyjamabroek kon zien… Viel ik van die stoel af! Dus je zag zeg maar mij zo uit beeld verdwijnen, en hij lag helemaal dubbel :stuck_out_tongue: en toen viel ik later die webcamsessie nog een keer van mijn stoel xD.
En ik had nog wat andere blunders bij hem:P
x NA

haha , jah dat struikelen…:wink: :stuck_out_tongue: X

Ik ben 2x van een trap afgevallen op school <:|

op school de verkeerde schuifdeur nemen… t was er dus 1 die niet openging. klap boem tegen de ruit -__- dat was nogal voor lul.

offf laatst had ik nieuwe pumps aan… zaten perfect maar na 2 uurtjes waren ze redelijk uitgelopen en toen dus nét te groot
Gevolg: Kim verliest schoen en gaat bijna languit over de vloer. Midden in de gang :confused:

Heb dr wel veel, maar ik ben een keer in een sloot gevallen, en toen zat ik onder de modder en dat was wel voor schut vooral omdat er een nieuwe buurjongen in het weiland ernaast stond te vliegeren :stuck_out_tongue:

Ik ben soms echt te onhandig (A)
Een van mn blunders:
Ik ging mn vriendin even bellen, ken haar mobiele nummer uit mn hoofd. Ik toetste dr nummer enzo maar dr nam een jongen op. Ik denken dat et dr vriendje was, dus ik mooi praten. “Heeee, alles goed? Mag ik je vriendinnetje wel even?”
Nouja die jongen praatte eerst gezellig mee, behalve toen ik naar een naam ging vragen, toen snapte hij et niet meeer. Toen pas had ik et door :stuck_out_tongue:. Dombo. :stuck_out_tongue:

toen ik langs de jongens liep die ik leuk vind en mijn vriendin viel op dr bek, zijn vriendinnen keihard lachen en roepen; nou dr vriendinnen zijn iig al nurds!

pas geleden nog best veel blunders op één dag gehad.

• van de trap vallen op school.
  • tegen een deur van de wc schoppen en tegen degene roepen dat ze op moet schieten omdat je denkt dat het je vriendin is, blijkt dat niet zo te zijn.
  • perongelijk tegen iemands hoofd slaan.
  • op school komen en dan in een raam zien dat je jurkje bijna over je kont zit. En zo was ik dus al het schoolplein over gelopen.

-Vooral veel vallen over dingen enz
-een heel verhaal doen over iemand (die het dus niet mag horen) terwijl die de hele tijd binnen gehoorsafstand zit :S :wink:
-doodleuk te laat een aula binnenlopen… te zien dat het jouw les NIET is, en gelijk weer buiten gaan

Tegen de glazen deur van de Etos aanlopen… Ik zag hem écht niet!

Iedereen keek me raar aan… :stuck_out_tongue:

ik was samen met een vriendin naar centerparks, dus wel liepen zo door het park zien we opeens een groep vet leuk jongens, dus wij meteen ff ons haar goed doen enso en so heel charmant voorbij lopen dus die jongens fluiten. dus wij kijken lachend om en riepen terug jullie mogen der ook wezen, en net toen ik de laatste letter uitsprak struikelde ik samen met me vriendin over een steen die daar voor de sier aan de kant van het pas lag. zo die jongens lachen nou ik schaamde me dood egt te erg. maja dat ongeval heeft me wel een leuke week bezorgt met die jongens want daardoor raakte we egt aan de praat…

ik heb ook al zoveel blunders gehad. maar welke nu in me op kOmt was dat ik met een paar vriendinne uit ging. en ff tegen een muurtje ging staan. en ik niet zag dat er meer mensen stonde. dus ik ging tegen een jonge half aan staan. en ik zat met mijn hand op een bepaalt plek van zijn broek. en daar stond ik dan . en hij zat bij mij op school. ik kon wel door de grond zakke!

hah struikelen over een stoepje en dan plat op me bek ligge :stuck_out_tongue: wel grappig als je er over na denk :grinning: ;;