Blunders

Mij lijkt het leuk dat als je een blunder hebt meegemaakt (en die wilt delen natuurlijk) die hier op te zetten zo dat als je je vervelend voelt je hard om iemand kan lachen :upside_down_face: hahah dat lijkt me echt heel leuk en grappig :slightly_smiling_face:

Bedankt voor het delen!

HAHAHAHA zoek op!!

ik zal zelf ook even wat delen,
eigenlijk is het nog maar 3 dagen geleden gebeurt hahaha maargoed:
Er zit een jongen bij mij in de klas en ik zat op zijn titter kanaal te kijken en toen was er zo’n tweet:
‘ik wil bij je zijn’
en toen wilde ik om mijn telefoon verder gaan dus ik ging met mijn vinger over touchscreen en toen voegde ik die tweet dus bij mijn favorieten toe :flushed:
Dus ik daarna heel snel weer verwijderen hahaha
ik hoopte dus dat hij het niet zou zien maar eigenlijk weet ik toch wel dat hij het heeft gezien hahahaha
oepsss

haha ja sorry ik ben gewoon blij dat er iemand iets reageert… :flushed:

ja klopt!

ik vind jou verhaal ook echt grappig hihhi

Hahaha hoe kan je eerste school dag in december zijn? En heb je dat filmpje voor me :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik had mijn tas altijd aan mijn stuur, dat ging eigenlijk altijd goed. Ik was gewoon rustig aan het fietsen, en ineens “vlieg” ik over de kop, was dus die tas tussen mijn spaken gekomen. Echt genant. :’)

wow heftig!
had je je niet bezeerd?
En waren er andere mensen in die buurt :slightly_smiling_face:)

haha eigenlijk vind ik het wel leuk.
Ik zit na te denken of ik nog blunders heb, maar eigenlijk kan ik er geen meer herinneren.
Dat is misschien maar goed ook haha

Zoiets was mij ook een keer overkomen haha, ik schaamde me dood. :’)

Toen ik nog op school zat, had ik mijn nieuwe laarzen (mét hak aan) was er echt heel erg blij mee.
Afijn het was nog s’ochtends en we liepen naar beneden. Ineens brak mijn hak af, en ik viel half (volgens mijn (toen) vriendinnen was het een raar gezicht) naar beneden. Ik keek op en mijn hak stond zielig boven aan de trap… Dus ik had geen fatsoenlijke schoenen meer om de dag door te komen. Mijn beste vriendin ging voor mij naar de concierge en kwam terug met vieze, stinkende gympen… ugh

Ik zat een beetje rond te kijken op facebook, en toen had er dus iemand reageert op de status van een vage bekende. En zijn profielfoto was heel grappig, dus ik klikte erop, was het een hele dikke man met een lange baard. HAD IK PER ONGELUK OP VRIENDSCHAPSVERZOEK VERSTUREN GEKLIKT!!! En achteraf was het ook nog m’n moeders account.

Heb me nog nooit zo erg geschaamd.

HAHAH zoiets is bij mij ook gebeurd.

Ik was dus fietsen met een vriendin, ik voorop en zij achterop. En toen lette ik even niet op en we botsten heel hard tegen een paal of auto aan HAHAH. Daarna vielen we allebei ervan af en ik kon bijna niet meer lopen want mijn knie deed pijn. Gelukkig heeft niemand het gezien (tenminste dat denken we). Mijn vriendin zei ‘jij kan echt niet fietsen’ (kan ik wel hoor, het is haar zogenaamde sarcasme weer :grinning_face_with_smiling_eyes:) en toen moesten we allebei lachen.

Oke dit is niet echt een blunder maar ik schaamde me echt op dat moment dus ja.

En ik kan ook geen blunder verzinnen dus dan maar deze. :")

Deze is wel heel lang geleden maar ik moest lang wachten op de bus en een vriendin van mij wilde me wel naar het station brengen op de fiets. Dus zij gaat fietsen, en ik spring bij haar achterop en toen vielen we beide van de fiets af, zo de bosjes in. En het was nog vlak bij school ook, dus we werden nog uitgelachen ook, ik schaamde me dood. En uiteindelijk bleek dus dat ze nog nooit met iemand achterop had gefietst, had ze me wel even mogen vertellen haha.

Deze is al meer dan 4 jaar oud haha, maar toen ik nog in de brugklas zat moest ik op school een keer naar de wc. Naar de wc gegaan en toen ik de wc uitliep, naar het trappenhuis, was er een jongen die keihard riep “hee meisje, je hebt wc-papier aan je schoen!!” Bleek dus dat ik een lange sliert wc-papier doodleuk uit de wc had meegenomen aan m’n schoen. Heb me nog nooit zo erg geschaamd :cold_sweat:

Toen ik in de 2e zat wachtte ik totdat de leraar het lokaal opendeed, en leunde ondertussen tegen de deur van een lerarenkamertje aan. Opeens voelde ik de deur achter me wegglijden, viel achterover en voor ik het wist lag ik opeens in die kamer. Had ook mijn zware rugtas om zodat ik moeilijk overeind kwam. In die kamer zaten een leraar en een meisje te praten en ze keken me echt heel verbaasd aan. :grinning_face_with_smiling_eyes: Gelukkig hebben iets van 5 mensen het gezien, nog niet de hele klas was er.

Er lag bij ons op het werk op de wc een kraslot. Met 5.000 euro prijs!! Dus ik loop naar een collega en zei: uuhm hoe werkt dit want ik heb geen idee hoe dat zit met die krasloten. Begint hij te lachen, wat staat op de achterkant: graplot.nl. Hij dacht dat ik er volkomen in trapte! Terwijl ik niet eens wist hoe zo kraslot zit met gewonnen geld enzo xD

Dus ik vond het erger dat ze dachten dat ik erin trapte…